środa, 19 lutego 2014

Kolejne nowości!

Niedawno pojawiły się kolejne zdjęcia lalek z najnowszych serii!
Miejmy nadzieję, że to jeszcze nie koniec nowości. Może Toy Fair zaskoczy nas czymś specjalnym? Zobaczymy ;)


Powyżej widzimy Spectrę w serii Ghoul Sports. 
Według mnie, jest zabójcza! Jej fryzura jest przeurocza i praktyczna zarazem. Strój jest bardzo słodki, chociaż Spectrze pasowałby o ton ciemniejszy odcień sukienki. Zielone dodatki są świetnym rozwiązaniem; zawsze lubiłam połączenie zieleni i różu/fioletu. Art, podobnie, jak lalka, jest cudowny!


W jednym z postów widzieliście już zdjęcie, przedstawiające Cleo i Howleen, u Draculaury tylko art.
Tutaj możemy się dokładniej im przyjrzeć.
Cleo jest bardzo ładna, podoba mi się dobór kolorystyki oraz wzorów. Jej ''gadżety'' również są całkiem fajne.
Mam wrażenie, że widziałam już Draculaurę w podobnej odsłonie, jednak jest to pewnie spowodowane tym, że często jest u niej wykorzystywane połączenie czerń + róż + żółć. Strój jest dość prosty i, szczerze mówiąc, nie podoba mi się. Fryzura, mimo iż przysłonięta, wygląda nawet ładnie.
Howleen ma bardzo fajnie dobraną fryzurę; zarówno kolor, jak ułożenie jest ciekawe. W stroju przeszkadza mi to, że nie ma głównego, wybijającego się elementu. Idealnie pasowałby tu żółty pasek, oddzielający bluzkę od spódniczki.


Operetta jest bardzo ładna. Podoba mi się kombinacja kolorów oraz fasonu bluzki. Mam pewne zastrzeżenia do wzoru spodni: czy tylko mi się wydaje, że wygląda trochę... staroświecko? Wybór dodatków jest jak najbardziej trafny. Art Operetty jest niezaprzeczalnie cudowny, wszystko jest dopięte na ostatni guzik.
Skelita wygląda prześlicznie w tej fryzurze. Wianek, który jest w zestawie z lalką, jest przeupiorny, genialnie podkreśla kompozycję wzorów spódnicy. Ciemna bluzka w tym wypadku to strzał w dziesiątkę! Art jest godny podziwu, bardzo mi się podoba.

Które lalki najbardziej Was urzekły?


8 komentarzy:

  1. Oczywiście Cleo mi się najbardziej podoba ;) A tak ogółem to wszystkie są zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie Operetty specjalnie maja taki fason. Ogolnie cały jej styl ubierania ma nawiązywać do lat 50-60 XX wieku kiedy królował Rock and Rolla, Elvis Presley etc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna Skelita!!! Nie mam trj upiorki i będę chciała ją mieć z tej serii. No właśnie...jaka to seria? Operetta też niczego sobie. Spectra wyszła bardzo ładnie. Z tą fryzurą jej do twarzy. Co do serii ,,stołówkowej" myślę,że nie wyszła zbyt dobrze. Draculaura była podobna w zestawie z butikiem,fryzura Howleen wygląda dziwnie,a Cleo...wyszła zdecydowanie najlepiej. Ciekawe czy będą jeszcze jakieś nowe lalki.
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Cleo *-*
    Muszę ją mieć !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Ghoul sports będzie też Clawd

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio?! Clawd?! Tak chciałam go mieć,ale mam już Draculaurę,a z serii S1600 nie podoba mi się. Mam nadzieję,że wyjdzie upiornie dobrze.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  7. Art i lalka Deen są cudowne *-*. I tak, nienawidzę tego szpilkowego szału -.-. Najbardziej rozwalające są jednak te ich rolki xD. I ja tam brwi Twyl lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejkuś, dodałam komentarz nie pod tym postem XDDD No nevermind. Co do tego, Spectra jest gordżes *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)