czwartek, 20 lutego 2014

Gigi,Twyla,Catty i Clawdia w nowym odcinku?

Szykuje się jeden,bardzo ciekawy odcinek lub ich seria,gdzie będą występować nowe postacie.
Gigi,Twyla,Clawdia i Catty dorobiły się swoich wersji odcinkowych!:

-Clawdia
 
 
Widzieliśmy ją już wcześniej. Moje zdanie co do niej się nie zmieniło - jest prześliczna.
W każdym detalu dopracowana i cudownie się prezentuje <3

-Twyla
 
 
Szczerze mówiąc,wygląda zupełnie inaczej niż w filmie. Jest bardzo słodka,skromna, podoba mi się.
Ma naprawdę śliczny uśmiech *_*

-Gigi
 
 
 
totes-draculaura:

letspiritsfly:

moretwistthanoliver:

!!! THERE HE GOOOOOOOOOOGigi’s so scary cuuute

Abbey off in the distance: “Heath, get back here!”

I SHIP IT
 
Gigi jakoś mniej mi się podoba. Szczególnie nie pasują mi jej usta. Są strasznie wąskie.
Wygląda całkiem nieźle,ale jakoś bardziej spodobały mi się upiorki powyżej.

-Catty
 
 
 
W Catty brakuje mi tu dłuższej części sukienki.
Wygląda bez niej trochę gorzej. Poza tym, niezbyt widzę ją w okularach.
Cała reszta jest bardzo udana. Te buty są świetne :)

Myślę,że będzie to raczej kilka odcinków.
Nie mogę się doczekać! Szykuje się naprawdę interesujący seans!

Podobają wam się odcinkowe wersje upiorek? Która najbardziej trafiła w wasz gust?



13 komentarzy:

  1. Clawdia jest śliczna!!! Bardzo mi się podoba. Twyla wyszła też nieźle. Gigi...tak średnio jej twarz jest jakaś dziwna. Catty wyszła chyba najlepiej! Ale brak dłuższej części sukni to faktycznie duży minus.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Już są te odcinki po angielsku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki z postaciami z posta są też po polsku - zupełnie się tego nie spodziewałam po polskiej ekipie. Bardzo fajne, szkoda tylko, że nie ma odcinka z Catty, a na angielskiej jest -_-, poza tym oni chyba przez pomyłkę nadali tytuł "Potwory muzyki" odcinkowi z Catrine, bo teraz się zorientowałam, że odcinek z Catty po angielsku też ma taką nazwę jeśliby tłumaczyć to na polski.

      Usuń
    2. Po polsku nie mogę sprawdzić. Coś kombinują ze stroną i jest cały czas ,,error page''. Dlatego napisałam o angielskich XD

      Usuń
  3. mi mysle najbardziej odoba sie catty noir i clawdia ale hawleen tez jest ladna mojim zdaniem mam 29 lat i nie wstydze sie ogląndania monster high sory za ortografie nie bylam dobra z polskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez najbardziej podoba sie Clawdia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Clawdia - jest bardzo ładna :)
    Twyla - śliczna, najładniejsza z nich wszystkich :3
    Gigi - ładna ale te wielkie uszy...
    Catty - cudna :D Catty jako kocię *_* <33 właśnie, brakuje tu tych "skrawków materiału" :C
    ale zaraz, zaraz.. ona ma ogon! a gdzie ogon dla Toralei, bliźniaczek i Catrine?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrine demew ma ogon ale tez jestem ciekawa czmu toralei meowlody i purrsephone niemają ogonow chyba mattel zapomniał

      Usuń
  6. a i jeszcze Toralei w tych włoskach <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudne. Gigi według mnie wygląda okropnie, ale to tylko moje zdanie;) Natomiast Twyla jest cudna *.* Wygląda razem z Howleen na nieco młodsze niż w filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja,coś z tą stroną robią. Mi też się to ciągle pokazuje i ledwo weszłam. Szkoda,że nie ma polskiego odcinka z Catty,bo na ten najbardziej czekałam :-(. I serio pomylili się w tytule.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  9. Catty cudowna! Tylko brak dłuższej sukienki to ogromny minus -,- No i te włoski Toralei *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem 2 rzeczy.. Czemu Catty nie ma własnie tej dłuższej części sukienki. I czemu Toralei ma takie włosy kręcone ? Lol

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)