czwartek, 6 lutego 2014

Nowe lalki!

Mało wam nowych lalek?
Co powiecie na jeszcze więcej?:

-Dracubecca
 

Nowa lalka z serii Freaky Fusion. W planach była i została wykonana.
Moim zdaniem jest całkiem ładna. Twórcy mieli fajny pomysł na skrzydła. 
Najbardziej urzekły mnie jej włosy. Są cudowne!

-Cleolei
 

Następna lalka,która dołączy do serii Freaky Fusion. Jest to mix Cleo i Toralei.
Moim zdaniem jest chyba jedną z najbardziej udanych połączeń.
Ubranie,włosy,twarz... dosłownie wszystko się mi w niej podoba!

Mamy również małe zdjęcia w kółku. Pierwsza to Dracubecca,którą pokazywałam jako pierwszą.
Następna wygląda mi na Lagoonę. Nie wiem z kim może być zmiksowana.
Wygląda na normalną. Z tego,co tu się dopatrzyłam jest całkiem ładna :) 
Słyszałam,że miała być połączona z Jinafire i ma się nazywać Lagoonafire.

Ostatnia to chyba mix Clawdeen, ale nie mam pojęcia z kim. 
Zdjęcie jest trochę za małe,bym mogła to ocenić. 
Z daleka nie wygląda zbyt dobrze. Szczególnie odstrasza mnie głowa.

-Rochelle i Venus (Zombie Dance)

Szykujmy się na nową serię taneczną!
Myślę,że dziewczyny zostały zamienione w zombie'aczki. Wyglądają przerażająco!
Bardzo mi się podobają. Są takie mroczne,ciekawe,zaskakujące. Najbardziej spodobała mi się Rochelle.
Widać,że ma liczne popękania,upiorny makijaż i przepiękną fryzurę.
Buty jednak wydają mi się znowu jak z serii Basic...

O Venus mam również świetne zdanie,jednak spodobała mi się trochę mniej.
Posiada naprawdę zakręconą fryzurę i niesamowite ubranie.

Wiadomo,że będą prawdopodobnie dostępne w 2-pack'u.
Naprawdę nie spodziewałam się,że twórców będzie stać na coś takiego! Brawo dla nich :)

-Meowlody i Purrsephone (Zombie Dance)
 

Następnie lalki,które wylądują w serii ZD! Są to bilźniaczki,kotołaczki.
Wyglądają piorunująco dobrze. Najbardziej spodobała mi się Purrsephone. 
Czarne włosy bardziej pasują mi do tego stroju,ale jej siostra również prezentuje się zabójczo. 
Te fryzury są przecudowne! 

Mają w sobie coś takiego,że zakochałam się w tej serii. 
Zanosi. się kolejny 2-pack.

-?

Tym razem nie mam pewności co to jest dokładnie.
Widać jakaś nowa odmiana C-A-M. Tym razem jednak bardzo ciekawa. 
Widać,że można jej zmieniać oczy,twarz, dodatki. Można dodać ogniste skrzydła lub odnóża pająka. 

Zapowiada się niezwykle ciekawie!
Na razie widać tylko kawałek nazwy ,,...ner ...Monster''.


Podsumowując, nowe lalki naprawdę ,,chwyciły mnie za serce'', chyba każda mi się spodobała.
Są takie mroczne, tajemnicze i zaskakujące. Nie myślałam,że Mattel'a będzie ,,na to stać''.

Podobają wam się nowe lalki? Która najbardziej? Podoba wam się nowa seria?



EDIT:
Znalazłam lepsze zdjęcie nowego C-A-M. Będzie się ono nazywać ,,Inner Monster'':

4 komentarze:

  1. podoba mi sie tylko zestaw cam i na pewno go kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany! Ta Venus i Rochelle są cudowne... z wyjątkiem twarzy Ven. XD Szkoda, bo mam Ven basic i Rochelle Scaris.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te nowe lalki! Urzekła mnie Cleolei i Rochelle, są cudne ;) Jednak najbardziej ciekawi mnie nowy CAM ;D, zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dracubecca ma z tyłu po lewej stronie troszkę niebieskiego ;p
    ale i tak jest śliczna ;p różowy robocik <3
    Cleolei jest cudna *_* muszę ją mieć :D
    Venus mnie troszkę odrzuca, to przez jej włosy, wygląda jakby trzasnął ją piorun.
    Rochelle jest bardzo ładna, podoba mi się, wygląda tak mrocznie i własnie to lubię :)
    Purrsephone i Meowlody są piękne! muszę je mieć, muszę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)