czwartek, 20 lutego 2014

Jeszcze więcej zdjęć!

Co tu dużo mówić: pojawiło się jeszcze więcej zdjęć nowych lalek!
Zacznijmy od Invisi Billy'ego. Do tej pory widzieliśmy tylko jego zbliżenie, lecz całkiem niedawno ujawniono jego całokształt i tył opakowania. Fotografie wyglądają następująco:



Lalka jest naprawdę cudowna. Jest to chyba jeden z niewielu upiorów, który mi się spodobał. Wszystko jest tutaj w jak najlepszym porządku, nie mam żadnych zastrzeżeń. Art jest bardzo ładny, cieszę się, że skorzystano tutaj z tak nietypowej pozy.
Ale czy Billy nie powinien być na dole niewidzialny? Twórcy lalki nie zapomnieli nawet o tym detalu! Oto dowód:


Jak dla mnie, świetnie! Do tej pory jedyną postacią, posiadającą przezroczyste kończyny, była Spectra. Teraz do tego nielicznego grona dołączył Billy.


(Te zdjęcia radzę powiększyć)

Tutaj widzimy postacie z serii Creepateria.
Na początku wyraziłam pozytywną opinię na temat Cleo i z pewnością jej nie zmienię. Jest to zdecydowanie najlepsza lalka z tej serii.
Howleen ma tak jakby inną twarz, a przynajmniej ja mam takie odczucie. Nie podoba mi się zbyt duże zróżnicowanie we wzorach i kolorystyce.
Draculaura wygląda dość dziwnie, mam wrażenie, że jej oczy są zbyt od siebie oddalone.



Toralei z serii Ghoul Sports.
Przyznam szczerze, na początku pomysł na tą serię wydawał mi się trochę głupi i byłam przekonana, że lalki będą kompletną klapą. Jednak wygląd Toralei wyraźne podkreśla, iż moje domysły były nietrafne!
Kotołaczka wygląda świetnie, podoba mi się mocny kontrast koloru jej włosów oraz stroju. Róż jak najbardziej tu pasuje. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik.


Tutaj już widzimy Operettę. Są to zaledwie zbliżenia, jednak jeszcze bardziej przekonały mnie do tej lalki. Na początku nie podobały mi się spodnie: teraz mam odmienne zdanie! Świetnie podkreślają styl Córki Potwora z Opery.



(Polecam powiększyć zdjęcia)

Skelita wygląda zabójczo! Od pierwszego zdjęcia mi się spodobała. Jej strój jest naprawdę bardzo ładny, podobnie jak dodatki. Lalka wprost zasługuje na duże opakowanie.


Powyżej widzimy pełne arty upiorek. 
Nie mam nic innego do powiedzenia, jak to, że są przecudowne!


A tutaj już grafiki z Rochelle i Venus z serii Zombie Shake
Bardzo, ale to bardzo podobają mi się obydwa arty. Wyglądają trochę... hmm... ''straszniej'' niż zwykle, co nadaje im odmiennego charakteru. Postacie są stylizowane w gotyckim stylu, który bardzo lubię. Jestem pełna podziwu :)



Catty w serii New Scaremester wygląda przerażająco, i to w dobrym znaczeniu tego słowa.
Odstrasza mnie odrobinę fryzura, która jest zdecydowanie za bardzo polakierowana, przez co efekt nie jest zadowalający. Gdyby nie to, lalka wyglądałaby lepiej.


I na koniec zbliżenie na prototyp Venus Coffin Bean.
Zakochałam się w tej fryzurze *.* Patrzę na nią i od razu do głowy przychodzi mi: ,,Dwa/trzy razy i po ślicznej fryzurze''. Cóż... taka prawda. Loki psują się szybciej niż proste włosy, ale na to za bardzo się nie da nic poradzić. Tylko porządna pielęgnacja jest w stanie uratować prześliczną fryzurę!
Strój jest niby prosty, jednak należy się dokładniej przyjrzeć, aby go docenić.

Przyznam szczerze, już mam powoli dosyć tego Toy Fair'u :P Trochę za dużo tego wszystkiego, moja klawiatura chyba niedługo zdechnie :P

Które lalki wyglądają najlepiej?


4 komentarze:

  1. Billy i Venus (cafe) są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Billy jest super! Fajnie,że pomyśleli o przezroczystych kończynach. Cleo wyszła dobrze,ale jej koleżanki są nieudane. Moja ulubienica wygląda jak podróba,a Howleen ma taki dziwny fryz. Toralei-bez zarzutów,wyszła bardzo dobrze. Operetta jest dopracowana i estetycznie wykonana,jej art mnie zachwycił. A jak zobaczyłam tą Skelitę z bliska,to miałam ochotę ją kupić przed czasem!!! Będzie moja! Rochelle i Venus wyglądają trochę dziwnie... Catty wyszła idealnie! Venus CB jest piękna,tylko usta trochę za jasne.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. mis ie bily podoba toralei tez jest ladna ale venus bean to tragedia te usta sa nie łądne

    OdpowiedzUsuń
  4. hallo nikt ni ezauważył że venus ma ogoloną głowę po nie tej stronie????!!!!!!!!!

    anonimkowa25

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)