wtorek, 4 lutego 2014

Jeszcze więcej pracy i ubieranek

Pamiętacie jeszcze tę zapowiedź?:

Zdjęcie: Next Friday @ StarSue.Net : Monster High Viperine Gorgon Dress Up Game <3 [7th Feb 2014]

Pojawiła się teraz następna ,,zajawka'' po Viperine,następna będzie... Clawdeen!:


Po prawej widzimy kuzynkę Deuce'a,która tylko czeka na pojawienie się w ubierance.
Prezentuje się bardzo dobrze, co prawda jest trochę za blada,ale myślę,że to wina dużego kontrastu między tłem,a samą upiorką. Ogółem,wydaje mi się,iż było one pod pasowane pod drugą postać.
Gra z Viperine ma się pojawić 7 lutego,czyli już w ten piątek.

Na Clawdeen NS musimy poczekać do poniedziałku.
Ciekawa jestem tylko,czy ją pozmieniają,czy ,,wsadzą'' ją tak jak jest,
wygląda jak ,,żywcem wyjęta'' z ubieranki.

Starsue.net postawiło sobie dość duże wyzwanie. Zapowiedzieli już 3 postacie.
Elissabat pojawi się już jutro,a w małym przedziale czasowym (bo dwa dni po niej) mamy się spodziewać Viperine. Muszą mieć niezłe tempo. 

Czekam na wszystkie zapowiedziane gry. Darzę sympatią wampirzycę i kuzynkę Deuce'a,a Clawdeen podoba mi się w serii New Scaremester.

Cieszycie się z nowych ubieranek? Co sądzicie o wszystkich zapowiedziach?


1 komentarz:

  1. Wszystkie zapowiedzi są naprawdę świetne ;) StarSue rzeczywiście podjęło się bardzo trudnego wyzwania, ale jestem pewna, że ze wszystkim zdążą ;) W sumie, ubieranek EAH też jest całkiem dużo :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)