niedziela, 16 lutego 2014

Reklama lalek NS!

Pojawiła się już reklama lalek New Scaremester!:


Nie wiem o co chodzi z tymi tajemniczymi zasadami,ale reklama jest całkiem niezła.
Jeśli chodzi o pokazanie wszystkiego - zrobili to na 100%.
Pochwalam jednak pomysł,by w zajawce lalek były zasady takie jak ,,Bądź otwarty na upiornych towarzyszy'', ,,Nieidealne jest totalnie idealne'', ,,I zawsze bądź sobą'', w końcu w MH właśnie o to chodzi :)

Ogólnie reklama jest bardzo w porządku,jednak czegoś mi w niej brakuje. 
Nie mam pojęcia czego dokładnie :(

Podoba wam się ta reklama? Co o niej sądzicie?


6 komentarzy:

  1. U nas od kilku dni na Disney XD i Disney Chanel leci ta sama reklama z zasadami po polsku , ale jest ona nie NS tylko Picture Day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodzi o samo NS :P Ja Disney'ów nie mam, a na nick'a,lub CN włączam rzadko, więc o polskich nowinkach reklamowych wiem tyle,co kot napłakał :P Ale mówisz,że PD,a PD już trochę ma, NS nie? :D

      Usuń
    2. Ally... daj mu zabłysnąć xD

      Usuń
  2. Dzisiaj po polsku widziałam bardzo podobną w TV ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta reklama *-* Wiecie, że ja zawsze patrzę na ideowe przekazy, no to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. btw, te zasady kojarzą mi się z tymi, które są na polskiej stronie głównej (www.monsterhigh.com/pl-pl/), bodajże "13 złotych zasad nieżycia", nie porównywałam ich, ale wydają się być w podobnym stylu jak te z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)