niedziela, 9 lutego 2014

Nowe grafiki Black Carpet

Niedawno natknęłam się na grafiki z serii Black Carpet. Widzimy tutaj znane nam arty, jednak pojawiają się tu nowe pozy postaci z wyżej wymienionej serii.
Pierwszy art wygląda tak:


Tutaj niezmieniony został art Cleo i Lagoony. Draculaura otrzymała nową, uroczą pozę, w której wygląda naprawdę przesłodko. Jak dla mnie, jest to lepsza kompozycja ciała niż ta pierwsza, oficjalna.
Pierwszy raz widzimy Clawdeen, której jest to (o ile się nie mylę) pierwsza grafika z tej serii. Według mnie, wygląda naprawdę świetnie. Widać dbałość o szczegóły w jej stroju, a wszystkie przedmioty ze złota są zrobione iście po mistrzowsku (zrobienie porządnego, ładnego złota jest naprawdę sztuką).


Tutaj w nowej pozie występuje Clawdeen i Cleo.
Wilkołaczka występowała już kiedyś w podobnej (jak nie identycznej) kompozycji ułożenia ciała. Mimo tego, Clawdeen wygląda wspaniale! Najbardziej podoba mi się wykonanie fryzury i (ponownie, zresztą) złoto.
Cleo wygląda, jak zwykle, królewsko. Wszystko jest bardzo dobrze wykonane i świetnie wygląda. Po prostu cudo ^.^

Jaka jest Wasza opinia na temat tych grafik?


1 komentarz:

  1. O wiele lepszy art!
    Zapomniałam powiedzieć, że w Smyku jest Operetta FCA, byłam w dwóch i w każdym było ich pełno - a w Ameryce tak trudno ją znaleźć haha :)
    / Howleen McFlytrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)