wtorek, 18 lutego 2014

Głowa do stylizacji MH

W Internecie pojawiło się zdjęcie przedstawiające głowę postaci z MH. Jest ona o wiele większych rozmiarów niż te od lalek i służy do... stylizowania!


Postać przypomina mi połączenie Venus, Clawdeen, Frankie i Ghoulii, co już na początku wprowadza chaos. Jednak to my, jako właściciele zestawu, jesteśmy zobowiązani nadać upiorce szyku i elegancji!
W komplecie znajdują się naklejki na twarz (wada: nie będzie tyle frajdy, co przy malowaniu, zaleta: nie będzie tyle bałaganu na twarzy postaci, spowodowanego przez makijaż a'la Szykowny Nieład). Po lewej stronie są zamienne uszy (a to akurat genialny pomysł!), m. in. gargulca. Są również sztuczne rzęsy, które dowolnie możemy nakładać na postać.
Zestaw wydaje mi się trochę ubogi, jednak to tylko kwestia tego, że wszystko zostało ''upchane'' w jedno miejsce. Z pewnością w najbliższej przyszłości zobaczymy więcej zdjęć zestawu ;)

Czy głowa do stylizacji to dobry pomysł? Czy kupilibyście ją?


Za informację dziękuję Magicrose ;)

4 komentarze:

  1. http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140218002027/monsterhigh/pl/images/thumb/6/64/1016708_760683353943188_1376238476_n.jpg/367px-1016708_760683353943188_1376238476_n.jpg


    Tył opakowania Venus IHF

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest spoko, jestem ciekawa, kiedy wejdzie do sklepów ;)

    Znalazłam Też opis filmu Freaky Fusion... Tutaj jest:
    http://textsfrommh.tumblr.com/image/77062128929

    During the Bite-Centennial, the ghouls discover an old scientist workshop and travel back 200 years to the beggining of Monster High. But when they try to get home, they go through a vortex that fuses some of the ghouls toghether! With the help of the Hybrids, the new monsters in school, they learn how to control their combined flaws and toghether face the greatest challenge... Saving Frankie!

    OdpowiedzUsuń
  3. w smyku widziałam już opcie bc

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Londynie i na sklepowych półkach nie roi się od nowości, widziałam tam Viperine i Scarach z jakimiś ubraniami :D A co do głowy to ciut dziwnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)