poniedziałek, 17 lutego 2014

,,Aż sami się zamotali'' - czyli trochę o małym błędzie

Jeden z czytelników zwrócił mi uwagę w komentarzach,że okładka filmu FF 
została pomylona na pudełkach!
Zobaczcie,oto losowe pudełko:
(wzięłam akurat Neightana,ale możecie sprawdzić,tak jest na wszystkich)

 

Zobaczcie w lewy,górny róg. Przecież to okładka Frights,Camera,Action!,a nie Freaky Fusion :o
Tak,tak, sami nas zwodzili,aż w końcu sami się zamotali.

Myślę jednak,że to jeszcze prototypy i błąd zostanie naprawiony. 
W sumie mi to jest obojętnie,bo i tak zwykle po kupnie lalki nie patrzę 
na pudełko i je wyrzucam,ale jak już Mattel coś robi,to chyba powinien to zrobić porządnie -_-

Co sądzicie o tym błędzie? Myślicie,że zdążą go poprawić,zanim lalki trafią do sklepów?



3 komentarze:

  1. Też to widziałam, ale myślałam, że to przeróbka jakiego s fana -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ktoś wyciął z pudełka FFC ten znaczek i wkeil na To pudełko żeby zrobić zamieszanie :o:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)