wtorek, 4 lutego 2014

Mały błąd?

Pewnie każdy cieszy się na myśl o nowym filmie na DVD,ale czy rozważaliście to,że może być on oszukany?
Napis ,,Freaky Fusion'' towarzyszył pierwszym zdjęciom nowych lalek, było to swego rodzaju zaprezentowanie okładki. Problem tylko w tym,że... film jest taki sam jak ten F,C,A! :O :
 
Starałam się,aby obraz był największy. Zauważyliście to? 
Widać tutaj dokładnie sukienkę Draculaury, dół Clawda i niewyraźną Viperine.
Wszystko ,,zgrabnie'' zasłonięte znakiem FF. 
Jest nawet napis FCA! ,niestety nie bardzo można go zobaczyć.

Moim zdaniem jest to raczej celowe, nie chcieli nam zdradzać okładki,jednak 
to trochę ,,nieczyste zagranie'' ze strony twórców. 
W końcu mogli tylko sam symbol dać i napis DVD,a nie tak nam wciskać coś,co nie jest prawdziwe. 
W sumie od początku nie pasowało mi,że napis jest na całej okładce,ale nie przyjrzałam się temu bliżej. 

Co sądzicie o przerobionej okładce FCA!? Jak myślicie, czemu twórcy tak postąpili?


4 komentarze:

  1. jest już ubieranka Elissabat http://www.starsue.net/game/Elissabat-Dress-Up.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki F,C,A! są w smyku w złotych tarasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je widziałam. Są też CB i NS :)) Muszę sobie sprawić Honey; )

      Usuń
  3. Jestem naprawdę zasmucona zachowaniem twórców ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)