środa, 26 lutego 2014

Secret Creepers

Niedawno zostały ukazane opisy dwóch zwierzątek z serii Secret Creepers: Neptuny i Kapitana Penny. Niestety, są one po hiszpańsku, lecz w miarę moich możliwości, postaram się cokolwiek przetłumaczyć. Ostrzegam, na tym języku w ogóle się nie znam, ale jednak drogą skojarzeń i domysłów może wyjdzie z tego coś logicznego. W kilku przypadkach całkiem zmieniałam ułożenie zdania.


Tutaj mamy obrazek ogólny, który promuje tą serię.


Kapitan Penny:
Jestem mechanicznym pingwinem i lubię latać z moim jetpack'iem.
Wiek: 136 biegów
Potworni przyjaciele: Jane Boolittle, Robecca Steam i Hrabia Wspaniały
Dziwaczna wada: Wilgoć wpływa na moje cylindry, a elektromagnetyczna moc wyzwala u mnie osiągnięcie niewyobrażalnej prędkości.
Ulubiona potrawa: Sałatka z nitów i nakrętek wraz z towarzyszącym im olejem.
Ulubione hobby: Przemierzać na wózkach (lub odrzutowych butach) poprzez Katakumby wraz z moją potworną przyjaciółką Robeccą Steam, która zawsze wygrywa moje ulubione orzechy (?) i zawsze mnie pyta, czy chcę jeszcze raz się ścigać.
Nie cierpię: Chłodu, a jest to trudne, ponieważ jestem pingwinem, a chłód zamraża mój mechanizm.


Neptuna
Jestem piranią i lubię pływać w głębinach Straszyceum.
Wiek: 6 kilogramów (?)
Potworni przyjaciele: Lagoona Blue, Jane Boolittle i Shiver.
Dziwaczna wada: Zwykle pokazuję moje zęby i przez to straszę inne potwory pływające w basenie (?)
Ulubiona potrawa: Sushi, koktajl z owoców morza z dodatkiem ananasa.
Ulubione hobby: Dawać lekcje pływania z moją upiorną przyjaciółką, Lagooną Blue. Jesteśmy cały dzień na basenie, po prostu kochamy pływanie!
Nie cierpię: Nie mogę wyjść gdziekolwiek bez mojej specjalnej torby. To uciążliwe.

Jaka jest Wasza opinia na temat opisów?

1 komentarz:

  1. Ale fajnie!!! Czekam na pozostałe opisy.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)