czwartek, 6 lutego 2014

Jeszcze więcej ''Inner Monster''!

Przeglądając różne strony internetowe, znalazłam następujące zdjęcie. Co prawda, jest małej rozdzielczości, jednak najważniejsze, że jest.
Oto ono:


Wszystkie postacie pochodzą z serii Inner Monster.
Na początku widzimy postać, z którą mieliście do czynienia w jednym z postów Aleksy. Pochodzi ona z
"Zestawu - Przerażająco zadziorna i szaleńcza miłość" (wiem, dziwne tłumaczenie). Rzekomo można już zakupić ten zestaw (cena to 21.99 $). Możemy to wywnioskować z napisu "Dodaj do karty zakupu". Postać przypomina mi trochę (kolorystycznie) Gigi. Upiorka jest całkiem fajna i jestem ciekawa, jak będzie wyglądać, kiedy zostanie wprowadzona do masowej sprzedaży. Druga postać posiada dopisek "Zestaw - Straszliwie Nierozsądna i Szokująco Nieśmiała". Postać wyglądałaby znacznie korzystniej, gdyby miała bladą cerę. Reszta kolorystyki jest, jak dla mnie, idealna. Jeśli się nie mylę, jest to gorgona. Nie jestem tego pewna, jednak tak mi się wydaje. Trzecia postać nosi podpis "Zestaw - Upiornie Słodka i Strasznie Gwałtowna". Według mnie, jest to jakieś stworzenie, pochodząc z głębin. Jej strój przywodzi mi na myśl coś w rodzaju superbohaterki. Ogółem, postać jest nawet ładna. Następne trzy postacie to (kolejno) ,,Upiornie Słodka", ,,Straszliwie Nierozsądna" i ,,Przerażająco Zadziorna". Są to pewnie jakieś dodatkowe Fashion Pack'i. Wszystkie stroje są całkiem fajne i ciężko mi wybrać najlepszy.

Ogółem, nic w tej serii nie wydaje mi się być... normalne? No, ale cóż: to jest Monster High, nic tutaj nie może być normalne.
Może, z biegiem czasu, przekonamy się, o co chodzi w tej serii.

Jaka jest Wasza opinia na temat nowych zestawów?


6 komentarzy:

  1. *superbohaterki. O ile mi wiadomo, ta postać nie planuje zmiany płci, a polski to nie angielski. A ty Lorr co robisz przed ekranem? Masz dbać o oczka! Ja sb rb co kilka dni odpoczynek i nie wchodzę przez jeden dzień na kompa :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fajnie, ale z kolei nie wiem, o co chodzi z tą serią O.o?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zestawy są super! Strasznie podoba mi się ta w górnym prawym rogu <3 Chyba się skuszę na nią, jak tylko będzie w Polsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam wszystkie blogi i chce się dowiedzieć na temat ich ale na tym blogu się dowiedziałam tylko szkoda, że nie ma daty podanej kiedy będą w toysrus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)