sobota, 15 lutego 2014

Nowe zdjęcia z Toy Fair

Pamiętacie jeszcze nowe C-A-M'y (IM) oraz lalki z serii Zombie Dance?
Otóż pokazały się one na jednych z lalkowych wystaw. 
Mianowicie,było to zapowiadane,tegoroczne Toy Fair!
Zdjęcia z tego wydarzenia nie są zbyt wyraźne,ale są ;) :

 
 
  
 

Najlepiej widoczne są Inner Monster. Są bardzo ciekawe,ale jednak ich ciała budzą we mnie jakąś taką ,,odrazę''. Trochę ,,pojechali'' by pokazywać wnętrzności lalki >.<
W sumie odważny pomysł,jednak dla mnie - trochę przesadzony.
Ogólnie dziwię się,czemu lalkom nie założyli peruk,choć może było to zrobione tylko dlatego,żeby ukazać mechanizm zmiany ,,emocji''.

Jednak nie tylko te lalki zostały pokazane. Na TF 2014 ukazano m.in. lalkę Gigi NS oraz  playset Freaky Fusion (domek).

Udostępniono również video:

Lalki Monster High zaczynają się od 36 sekundy.
Filmik zachęcił mnie do zamku FF. Jest naprawdę duży!

Podobają wam się C-A-M'y Inner Monster? Co sądzicie o zamku FF? Polubiliście lalki z serii ZD?


4 komentarze:

  1. A mnie się podobają te zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ^^" może pokazywanie wnętrzności czy mózgu jest dość drastyczne, ale to są potwory, którymi tez interesują się starsze osoby, więc pomysł jest trafiony jak dla mnie ;3

      Usuń
  2. Mi się podobają lalki Zombie Dance :D te wnętrzności mogą wystraszyć dzieci xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja włączyłam napisy w filmie i pisało że to nie jest zamek tylko katakumby i że lalkom z kolekcji inner można wkładać do brzucha jedzenie = )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)