sobota, 15 lutego 2014

Żegnam...

Choć się liczyło, że tak nie będzie, to jednak jest. Brak czasu mnie dopadł, i w rezultacie jako piątoklasistka miałam go mniej niż Aleksa i Lorraine. 
Ja chcę Wam tylko podziękować, bo zawsze byliście ze mną, rozumieliście wszelkie niedoskonałości i niedomówienia z mojej strony. Czas na blogu był dla mnie wspaniałym okresem i na pewno będę go miło wspominać :) Choć na początku niektórzy mieli dosyć spory problem mnie zaakceptować, to myślę, że później było już tylko lepiej :)
Wielkiego tłumaczenia się nie chcę zamieszczać, ale jeśli macie pytania- śmiało.

Z miejsca dziękuję też Ally i Lorr, zawsze się dogadywałyśmy i liczę, że nadal tak zostanie ;) Mnóstwogodzinne gadanie o niczym można by zaliczyć do hobby :D

I chyba nikt się nie obrazi, jak jeszcze użyję podpisu?

44 komentarze:

  1. Nie wierzę. Na prawdę, Dyll! Szanuję Twoją decyzję, przecież jedna głupia czytelniczka nic nie zmieni,ale szansy pisania na tak świetnym blogu o MH nie dostaje się codziennie! Będziemy tęsknić!
    (Dlaczego to trzecie miejsce wśród redakatorek jest takie pechowe?? ;___;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy, to my z All podjęłyśmy taką decyzję. Wszystko Dyli wytłumaczyłyśmy.

      Usuń
    2. Nie,no Lorr ja rozumiem. Mimo,że Dypl pisała dobre posty,pisała je czasem zbyt rzadko.
      P.S:Lorr,współczuje ,trzeba rysować nowy nagłówek ;7;

      Usuń
    3. No,jak mi się tak teraz pomyślało,to wystarczy usunąć warstwę z rysunkiem Dyll :3 xD

      Usuń
    4. Nie trzeba. Na razie może zostać. I tak planowałyśmy nowy wygląd. Dyli nie mamy dosyć, lubimy się,ale tak wyszło,Vii zostawiła niemiłe wspomnienia,dlatego z miejsca usunęłyśmy tamten nagł., ten przez trochę czasu może zostać.

      Usuń
    5. Taa, pamiętam to z Vii .______. Ale i tak szkoda,że nie będzie już waszej trójki, bo każda ma zupełnie inny charakter,ale i tak się przyjaźniłyście/kolegowałyście ;> Co do nagłówka, to się w sumie zgadzam,bo to jest trochę i nie trochę Dyli wina (nie czepiam się,rzecz jasna.) Cóż, na pewno Dylę zapamiętamy :) Zresztą jest jeszcze na innych blogach!

      Usuń
    6. Tylko dla jasności, ja przestaję blogować, ale normalnie będę tu wchodzić:P

      Usuń
    7. Nie,no czyli wsszystkie twoje blogi kaput??

      Usuń
  2. Co się stało, że nie masz czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuję gimnastykę sportową, treningi zabierają niestety coraz więcej czasu (raz nawet skończyłam trening o 19 :o), a nauki też niestety nie jest coraz mniej :(

      Usuń
  3. NIEEEE!!! ;_____; Jak to możliwe? ;O; Nie opuszczaj nas .____. Niedługo będzie lepiej i na pewno wrócisz do normalnego pisania ;___; Błagam nie zgódźcie się i nie dajcie jej uciec ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj... Ja jestem w 6 klasie i mam czas na wszystko. Nie uważasz, że trochę przesadzasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że ty masz to nie znaczy że Dyll ma... -_-

      Usuń
    2. Nie uważasz, że trochę mało wiesz o Dyll? Tak się składa, że ona pracuje na wysoką średnią i ma jeszcze treningi z gimnastyki artystycznej (czy ze czegoś o.O). Poza tym może ma jeszcze inne sprawy. Zastanawiasz się nad tym? Widać nie.

      Usuń
    3. Dzięki, Vici :D Dokładniej to gimnastyka sportowa. Raz nawet wyszłam z sali o 19 :P
      I jeszcze raz zaznaczam, że ja tylko przestaję pisać, a wchodzic i wgl bd nadal :)

      Usuń
    4. Heh, a ja w szóstej klasie miałam szkołę muzyczną dwa razy w tygodniu, i kończyłam o 19:30, a ze wszystkim się wyrabiałam i miałam na koniec średnią 5.2...
      Ale jak tą całą gimnastykę masz codziennie, to zwracam honor, Dyll :P

      Usuń
    5. Codziennie :)
      A średnią na koniec roku miałam 5.5 :)

      Usuń
    6. Wow... No to ja się nie dziwię, że ci czasu nie starcza O.o Powodzenia życzę ^^

      Usuń
  5. Szkoda :(. Z jednej strony kiepsko, bo Dyl jest spoko i wgl zważywszy na jej wiek to mi imponuje. Ale z drugiej, będzie casting, a castingi zawsze są ciekawe *-* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktokolwiek mówił coś o castingu?

      Usuń
    2. Ja XD No prosze, wyrobicie sie we 2? ._.

      Usuń
    3. Poza tym spokojnie, już się nie bd tu wpychać, ja chce sb popatrzeć jak sie inni męczą xD

      Usuń
  6. Czy tylko mi się zdaje czy nad 3 miejscem redaktorki ciąży jakaś klątwa ? Najpierw ta,której nicka zapomniałem,później Violetta,teraz Dyla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w Harrym! Wiecie, stanowisko nauczyciela obrony przed czarną magią.

      Usuń
    2. Nie zgadzam się ;____; Ally była 3 jak jeszcze Ann pisała :3

      Usuń
    3. ale tak bylo krotko bo ann zaraz odeszla i all byla 2 wiec tez tak jakby pech bo z 3 zrobila sie 2

      Usuń
    4. Derku widzisz ! czyli 4 razy zdarzyło się coś podobnego,a Ann szybciutko odeszła więc znów liczba redaktorów się skurczyła -.-

      Usuń
  7. Szkoda ;c W sumie wiem jak się czujesz, też piąta klasa, mnóstwo lekcji i obowiązków. Niestety to nie od nas zależy... Będę tęsknić ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie lekcje są "problemem". Jak już piasłam, trenerka daje w kość ;c
      I jeszcze raz zaznaczam, że nadal tu bd wchodzić :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię twoje posty ;3;
    Szkoda że odchodzisz.... Będę tęsknić ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. :((((((((((((((((((((((((((((((((
    Rozumiem co to znaczy nie mieć czasu. Sama mam tak poupychane zajęcia, że w poniedziałki i we wtorki kończę zajęcia o 19. W każdym razie życzę sukcesów w twojej gimnastyce sportowej i będę tęsknić za twoimi postami. Żegnaj
    :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam violettę... znaczy ja z nią nie pisałam i nie miałam konta na blogu tylko pamiętam że jak wchodziłam na tego bloga to ona jeszcze była redaktorką i fajne miałyście stroje, takie śliczne, w stokrotki :3
    dyla, szkoda że odchodzisz, jesteś bardzo fajna. ale czy musisz opuścić bloga? :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja to nadal nie wiem o co chodzi z tą Violettą, ale nie miałam wtedy konta więc się nie dziwie :)
      Były osoby co ją rozumiały i tęsknią za nią więc nie wiem jaka była.

      Usuń
  12. Ciekawe jest to że jak mnie nie ma przez tydzień to tyle rzeczy się wydarza :( Rozumiem twój brak czasu, jednak mam nadzieję że będziesz nadal (mniej, ale będziesz) odwiedzać i komentować :D Mimo wszystko mam nadzieję że uda ci się znaleźć na to wszystko czas :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ma to tez swoje plusy- rok 2013 był rokiem, w którym się wydarzyły dwie straszne rzeczy, a tak przynajmniej nie mam kiedy o tym rozmyślać :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)