środa, 19 lutego 2014

Playset Frankie

Pamiętacie tajemniczy ,,salon fryzjerski'' dla frankie,kiedy przetłumaczyłam jego opis?
Teraz właśnie się ukazał!:
 
 

Wiadomo tylko,że cały zestaw nazywa się Re-Charing Station. 
Nie mam bladego pojęcia jak to wszystko się obsługuje, nie widzę tutaj żadnych guzików.
Jedyne,co można zauważyć,to to,że drzwiczki zamykają się.

Szczerze mówiąc,wydaje mi się to bardzo kiczowate. Na pewno tego nie kupię.
Frankie FF nie bardzo mi się spodobała,a cały ,,fryzjer'' jest jakąś wielką zagadką.
Na razie moje odczucia są takie jakie są, może to się zmieni :)

Co sądzicie o tym playset'cie? Podoba wam się Frankie FF?


3 komentarze:

  1. Frankie jest sama w sobie ładna i ciekawa,ale zestaw mnie rozczarował. Myślałam,że to będzie DUŻO większe. Patrząc na dotychczasowe piękne nowości mogli się bardziej postarać.
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. przeprazam nierozumiem jednej rzeczy we freki fushion frankies tein tez podobno ma byc fuzjo z clawden wolf to jakim cudem bedzie o niej film chyba mattel za bardzo sie rozpęndził jesli chodzi o ten film ale z pewnoscia czekam na freki fushion ten plajset jest ladny i chyba go sobie kupje a co do frankie to ją lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie. Clawdeen ma być fuzją z Venus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)