środa, 5 lutego 2014

Kolejna zapowiedź ubieranki Viperine

O ile dobrze się domyślam, jest to już trzeci obrazek, zapowiadający ubierankę z postacią wymienioną w tytule posta ;)
Tym razem, mamy okazję zobaczyć Viperine w całej okazałości. Możemy tutaj zaobserwować części garderoby, których będziemy mogli użyć do wystrojenia tej postaci.


Na początku powyższy ubiór wydawał mi się kiczowaty, jednak po bliższym przyjrzeniu stwierdziłam, że tak naprawdę jego całokształt psują jedynie kolorowe kontury (w Monster High przeważnie są czarne). Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje. Połączenie tego rodzaju butów i sukienki jest dość ryzykowne, jednak w tym wypadku nie mam żadnych zastrzeżeń.
Ubieranka zostanie dodana w piątek. Z pewnością będzie powalająca :)

Czy przypadła Wam do gustu ta zapowiedź?

Drobna informacja: Nie wiem, czy zdołam pisać przez następne parę dni. Mam problemy zdrowotne i muszę się dużo oszczędzać, w tym spędzać mniej czasu przed komputerem. Nie znaczy to jednak, że w ogóle nie będę pisała: owszem, postaram się coś napisać, ale nic nie obiecuję.

7 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia! :< A to coś z oczami że przed kompem nie możesz? Mam nadzieję, że się poprawi :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema tu anonimakowa 125 nie chce mi się logować ! Byłam dziś w Smyku w Warszawie i znalazłam tam za 70zł. ... Catrine DeMew, Skelitę, za 120 oazę z Cleo., i za 50 lalki z miusc festival. Ja kupiłam Catrine dzieks tyle chciałam napisać. Papaśki!!

    (myśle że ro pojawi się w jednym z poście!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pojawi. Catrine,oaza i Skelita już dawno były w sklepach.
      Ja dziś z koleżanką byłam i były lalki Ghouls Spirit,FCA!,Black Carpet,Art Class.

      Usuń
    2. Ale news! Mocno spóźniony... ;/

      Usuń
    3. W smyku? Po ile?????


      Reven Stine - na komurve mi nie chce logoeać

      Usuń
  3. A propos nowości w Smyku - czy tylko ja zauważyłam, że lalki Coffin Bean (tam seria nazywa się "kawiarnia") mają jakiś zły opis na stronie Smyka? Cytując: "Paczka z Monster High® potrafi godzinami nawiedzać Upiorną Kawiarnię – ich ulubione miejsce spotkań. Przygotuj się na na upiorne ploteczki i dołącz do Robeccy Steam®, Twyli™ i Venus McFlytrap®. Upiorki nigdy nie zapominają o trendach: wybierz spośród upiornie modnie ubranych lalek, które mają na sobie ubrania z graficznymi nadrukami, a do tego zabójcze akcesoria."

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)