wtorek, 25 lutego 2014

Dwa nowe arty

Znalazłam dla was 2 nowe arty. 
Jest to obrazek Venus I Love Fashion i Draculaury Creepateria:


Zacznijmy może od upiorki po lewej. Mogliśmy ją już oglądać na tyle opakowania Venus z najnowszej serii.
Szczerze mówiąc,ani art,ani lalka mi się nie podoba. 
Nie podoba mi się to,że pnącza są tu zielone,a w rzeczywistości są ciemno zielone, wręcz czarne.
Poza,twarz sama w sobie jest całkiem ładna,ale uważam,że zbyt dużo tu wzorów. 
Bluzka ma inny,torba i jeszcze szachownica na wygolonym miejscu. Ogólnie niezbyt trafiła w mój gust.

Draculaura nie jest jeszcze cała,jednak brakuje tu tylko jednej nogi,która najprawdopodobniej stoi normalnie,więc raczej za dużo nie ,,straciliśmy''. Lalka mi się bardzo podoba. Jest słodka,delikatna,bardzo dziewczęca. Na arcie brakuje mi tu tylko tacy,ale myślę,że na tyle pudełka ją ma.
Art nie jest jakiś wymyślny. Wiele razy mogliśmy zobaczyć wampirzycę z ugiętą nogą.
Sama w sobie może jak najbardziej być :)

Podobają wam się te arty? Który bardziej?



9 komentarzy:

  1. Na arcie Draculaura wygląda dużo lepiej niż jako lalka. Venus jakoś nie umiem ocenić. Raz wygląda ładnie,a raz nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Lala ma za chudą prawą dłoń. Wygląda to nienaturalnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie Venus ILF jest cudowna *-* Z resztą mówiłam ci o tym XD Niesamowita, muszę ją mieć, i co z tego że będzie droga, jest a b s o l u t n i e w s p a n i a ł a *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam ale mam zastreszenia co do artow nie chce cie urazac ale denerwuje mnie troche to ze na kazdym obrazku podpisujecie adres bloga niektorzy chca sciagnac ten obraz np do wikipedi a nie da rady bo pisze na postraciach adres jak by sie dalo to prosze juz nie pisac adresow i przepraszam jesli urazilam ale nie chcialam nikogo urazac tylko zwrocic uwage

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ten adres ma na celu zapobiegać kopiarstwu. Jeśli byśmy tego nie dawały,pewnie nie jeden blog by od nas rżnął. Przykro mi,na większości obrazków będzie takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Upiory biorące udział w konkursie Base Revolution! Przepraszam,ale wyniki mogą być najwcześniej w niedzielę wieczorem lub w następny weekend. To nie zależne ode mnie, sprawy rodzinne.
    Informuję również,że nie będzie mnie na blogu od jutra do niedzieli/poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Venus ma genialne włosy ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)