piątek, 7 lutego 2014

Kolejne lalki?

Ostatnio znalazłam kolejne zdjęcie, przedstawiające nowe lalki.
Jak na razie nie wiem, do jakiej serii mogą one należeć, jednak jestem pewna, że w najbliższej przyszłości się o tym przekonamy.


Pierwszą postacią jest Cleo. Jest ubrana w strój w odcieniach żółci, błękitu oraz czerni/ciemnego brązu. Całość przełamują dodatki o purpurowej barwie. Córce mumii do twarzy w tym stroju, jednak zważając na jego skromność, wszystkie lalki w tej serii będą zapewne sprzedawane w małych pudełkach.
Drugą postacią jest Howleen, co wnioskuję po jej wzroście. Tym razem ma różowe włosy (jak w Dance Class, tylko, że wyprostowane). Możemy zauważyć, że jej strój jest połączony różnorodnymi barwami oraz wzorami.
Trzecią postacią jest Draculaura. Jej strój jest dość prosty, jednak ma ''to coś''. Fryzura jest delikatnie pofalowana, co dodaje wampirzycy uroku.

Niestety, nie mogę rozpoznać, co wszystkie upiorki mają po swojej lewej stronie. Wygląda to na jakąś makietę szkolną, jednak nie jestem tego w stu procentach pewna.

Która postać przypadła Wam najbardziej do gustu?


3 komentarze:

  1. Kolejne lalki Cleo. Coraz bardziej mi się to podoba <3
    W sumie,ta seria jest całkiem,całkiem. Wszystkie lale wyglądają upiornie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to żadna z nich nie wpadła w mój gust. Są dosyć proste, mam nadzieję że Mattelowi nie wyczerpały się pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cleo mi się podoba, ja kocham Cleo *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)