niedziela, 16 lutego 2014

Lagoonafire, Cleolei i inni :)

Dziś kolejny dzień,w którym odbył się ToyFair2014.
Tym razem,mogliśmy ujrzeć zapakowane Cleolei,Lagoonafire oraz Inner Monster.
Oto zdjęcia :) :
 

Tutaj widzimy zapowiadaną Lagoonafire. Moim zdaniem jej twarz to jakaś masakra.
Niby Jinafire,ale jakoś do niej to nie pasuje. Ubranie jest całkiem niezłe,ale niezbyt wymyślne.
Co prawda ta postać jest zmiksowana ,,po równo'',jednak jakoś nie wygląda to dobrze.
Pudełko natomiast - jest po prostu świetne! Widzimy jej postać jaka będzie w filmie. 
O wiele lepiej prezentuje się jej art,niż ona sama.

Obok mamy Cleolei,w której zakochałam się mimo woli. 
Moim zdaniem,to chyba jedna z najbardziej udanych fuzji.  
Jej art jest przecudny, a lalka również jest bardzo ładna. 
Chyba nawet rozważę jej zakup,gdyby mi nagle przybyło trochę kieszonkowego :P

Z tyłu,widzimy zapakowany zestaw Inner Monster. 
Od razu rozśmieszyła mnie ,,kartonikowa'' fryzura XD
Ogólnie pudełko jest jak najbardziej w porządku,gdyby było 
jeszcze bardziej udziwnione,zdecydowanie wyglądałoby to gorzej.

 

Po lewej odkrywamy,że pudełko ma jakieś tam twarze po bokach. 
W sumie bardzo dobrze,trochę to urozmaica całokształt,a równocześnie nie dodało tego ,,kiczu''.

Obok jest wystawa innych zestawów. Nie jest zapakowana.
Trochę przestraszył mnie napis ,,Silly'' na pamiętniku.
 Kto chciałby,by jego lalka,w tłumaczeniu nazywała się ,,Głupia''? 
Chyba imię wybieramy sami,nie?
Choć to pewnie nawiązuje do nazwy zestawu.

  

Znalazłam jeszcze te dwa zdjęcia. Po lewej jest Dracubecca. 
Nie wiem czemu,ale wygląda mi na jakiegoś OOAK'a. 
Jej art również jakoś mnie nie zachwycił. Wygląda,jakby była łysa,a za nią były by jej ,,uciekające'' włosy :P

Obok jest syn jednorożca-zombie. Neightan Rot średnio mi się podoba. 
Pomysł na lalkę był jak najbardziej trafiony,ale już gorzej z jego wykonaniem.

Ogólnie niezbyt podobają mi się lalki Freaky Fusion. Inner Monster jakoś też ,,nie zdobyły mojego serca''.
Jednak Cleolei wydaje mi się naprawdę śliczna i nawet mogłabym ją kupić.

Podobają wam się te lalki? Co sądzicie o ich opakowaniach?




8 komentarzy:

  1. Lalki Freaky Fusion nie przypadły mi jakoś do gustu, chociaż Cleolei jest spoko ;)
    Inner Monster jest ok, ciekawią mnie akcesoria (z tyłu są takie jakby pawie piórka....).
    Ogólnie mogły by być ładniejsze, ale i tak czekam aż pojawią się w sklepach ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Ag0TsaWh4eQ&feature=c4-overview&list=UUJyw_54aiqanw8s39eq6HbA
    Tu jest jeszcze filmik ze wszystkimi lalkami z Freaky Fusion, bardzo dokładnie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróćcie uwagę na śmieszny kszałt pudełek FF :P

      Dyla ze szkoły

      Usuń
  3. Pudełka FF są cudne *-* I twarz Lagoonafire jest fajna, taka niepowszechna :P Ech, z tym chłopakiem jest jak z dwupakiem F&J - dobry pomysł, zepsuta realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ślepy czy na pudełkach jest film FCA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :o

      KittyLitty

      Usuń
    2. Też tak myślałam ja to zobaczyłam xD

      Saw~

      Usuń
  5. Nie "SILLY" TYLKO SALLY

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)