czwartek, 6 lutego 2014

Druga zapowiedź Clawdeen

Jak pewnie wiecie, już w poniedziałek będziemy mogli zagrać w ubierankę Clawdeen NS.
Sama gra wydaje się już być gotowa,ponieważ Starsue.net dało już drugą zapowiedź:

 

Wilkołaczka mi się tu niezmiernie podoba. 
Nie ma za jasnych konturów,tło jest idealne,a twarz ma bardzo dobrze zrobioną. 
Ubrania są całkiem znośne,a zaprezentowana fryzura upiornie tu pasuje.

Myślę,że ta ubieranka będzie naprawdę udana i z niecierpliwością czekam na tą grę.
Ciekawa jestem również muzyki,którą do Clawdeen dodadzą.

Podoba wam się już druga zapowiedź tej gry? Uważacie,że ta gra będzie udana? 
Jaką muzykę byście do niej dodali?


2 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ta zapowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie to nie obchodzą mnie te ubieranki, ale tu mi się tak podoba, że aż skomentuję XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)