czwartek, 20 lutego 2014

Zdjęcia Venus I Love Fashion

Jak wiecie, w najnowszym ,,dorzucie'' do tej serii występuje m.in. Venus.
Niestety w pudełku ciężko było się jej dobrze przyjrzeć.
Mam dla was parę zdjęć,dzięki którym możecie poznać jej detale i lepiej ją ,,obczaić'' :)

faybellethorn:

Her checkered flocking, since some people have asked about it
 

 
 
 
 
 
 
 

Jest to dla mnie wielkie zaskoczenie - ta wersja Venus ma na wygolonym miejscu czarne kropki O.o
Kiedy była zapakowana, nie było tego widać...
Szczerze mówiąc,mi się ta lalka kompletnie nie podoba.
Wszędzie ma wszystkiego ,,nawalone'',że nie wiadomo już, na co się patrzyć.
Grzywka jest strasznie polakierowana,a jej krótkie włosy moim zdaniem jej nie pasują.
Jeszcze te czarne pnącza dodają jej ponurego charakteru.
Wiem,że na pewno jej nie kupię. Nie spodobała mi się jakoś.
Ma naprawdę śliczne ciuchy,dodatki,obuwie,ale sama lalka mnie nie zachwyciła.

Podoba wam się ta Venus? Chcielibyście ją mieć?


10 komentarzy:

  1. Jak ją widziałam w pudełku, to pomyślałam, że ją kupię. Teraz kiedy zobaczyłam te plamki na wygolonym miejscu zniechęciłam się do niej. Ciuchy kuszą, ale i takk mam ją już w serii Basic.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Ally , to nie kropki tylko wzór w kratę

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lalki to dobre wyjście dla osub które chcą tylko dokupywać ubranka.Ja tak mam z Abby kupiłam ją z trzema ubrankami i tylko jej teraz dokupuje,chciałam mieć Venus szczegulnie w takim zestawie ale ta kratka to jakiś koszmar.Chyba sobie odpuszcze i kupie Rabecce art class albo poczekam na taki trzypak z Rochell albo Rabeccą.Szkoda uwielbiam takie komplety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak patrzę na twoją ortografię to chce mi się płakać ;_;
      a co do lalki to tragedia.. szkoda mi tylko ubrań. te czarne buty są bardzo fajne (nie na szpilkach! chodzi mi o te trampki ;p) tu wgl nie pasują czarne pasemka, w serii zombie shake (czy dance..) się lepiej prezentują, znaczy są wprost idealne :)

      Usuń
  4. Sorry pisze na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta różowa bransoletka jest przemalowaną Clawdeen z serii z kawiarnią. Wiem,bo mam tą Clawdeen.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, a źródełko niewymienione :CCC

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)