piątek, 21 lutego 2014

Zapowiedź reklamy Freaky Fusion?

Zakręcona Fuzja niedługo dorobi się własnej reklamy lalek i playset'u!
Niedawno mogliśmy oglądać reklamówkę ,,F,C,A!'',teraz pojawił się obrazek,który prawdopodobnie pochodzi z ostatniej klatki videa:

 

Przyznam,że choć jakość jest tosterowa zła,to filmik zapowiada się bardzo ciekawie.
Widzimy tutaj kolejny raz fuzje upiorek,Neightana,Sireny i dwóch upiorek,których tożsamość jest na tą chwilę wątpliwa. 

Z tej całej serii najbardziej podoba mi się Cleolei i Sirena Von Boo, myślę,że mogłabym 
je kupić,a obrazek jeszcze bardziej mnie do tego zachęca :)

Ogólnie czekam,aż pojawi się video, mam nadzieję,że już niedługo :D

Podoba wam się kadr z prawdopodobnie nowej reklamy? 
Która z lalek na obrazku najbardziej was oczarowała?


4 komentarze:

  1. Reklama zapowiada się ciekawie. Sama nie wiem, która lalka podoba mi się najbardziej.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie najbardziej podoba bonita a z tych fusji cleolei

    OdpowiedzUsuń
  3. Między wiosna-lato pojawia się lalki: Strach, kamera, akcja!, Black carpet, Art class, New scaremester, Ghouls alive, Ghoul spirit! Przepraszam za błędy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może napiszecie taka jakby listę najnowszych lalek ?? ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)