środa, 19 lutego 2014

Nowe zdjęcia z Toy Fair'u

Ostatnio pojawiło się parę nowych zdjęć z Toy Fair'u. Pragnę zauważyć, że jest już dzisiaj jego ostatni dzień. Kto wie, może zostało z tej okazji przygotowane coś specjalnego? Osobiście mam taką nadzieję ^.^
Nie zmieniając tematu, oto fotografie:


Rochelle z serii Zombie Dance prezentuje się przeupiornie! Wszystko w niej jest perfekcyjne, a dodatkowo przypomina mi gotycką lolitę. Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych lalek Toy Fair'u.


Makijaż Venus po prostu mnie zauroczył. Jej fryzura jest naprawdę cudowna, jestem pełna podziwu. Strój jednak nie prezentuje się tak dobrze. Jest dość prosty, przez co całość stopniowo staje się nudna.


Tutaj mamy zdjęcie pudełka z serii Inner Monster.
Największym przełomem zestawu jest to, że będziemy mogli zmieniać postaciom twarze. Jak dla mnie, super! Jestem ciekawa, czego jeszcze możemy się spodziewać po tej nietypowej serii ;)

Jak jest Wasza opinia na temat Venus i Rochelle Zombie Dance? Jak Wam się podoba opcja zmiany twarzy postaciom z Inner Monster?


1 komentarz:

  1. przepraszam chce powiadomic toy fair2014 ze mieli dodac jeszcze sirena avea bonita venus dead tired operettadead tired rochele dead tired frankdeen ghoulaura operedowna i scarahlei obiecali nam te lalki a nie jakies zombei dance juz mie to denerwuje tyle tych zdjenc daja az presada

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)