niedziela, 23 lutego 2014

Polski zwiastun!

Pierwszy zwiastun ,,F,C,A!'' jest już do obejrzenia w naszej wersji językowej!
Oto on :) :

Wiemy już,że upiorne odpowiedniki niektórych miejsc nazywają się:
Lonstrach,Nowy Upioran i Hollyduch. 
Cała zajawka spodobała mi się,nie jestem jednak 
przekonana do nazw,bo jednak mogli się chyba bardziej wysilić.
Poza tym czekam z niecierpliwością na ten film, z samych zapowiedzi wygląda na upiornie ciekawy <3

Podoba wam się polski zwiastun? Co sądzicie o nazwach miejsc,które zwiedzą upiorki?


10 komentarzy:

  1. Ten zwiastun był po polsku jeszcze kiedy wyszedł film ,,13 życzeń" !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę być niemiła , ale był on już dodatkiem na płycie 13 Wishes

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak dopiero teraz jest w internecie. Wiesz,nie każdy fan kupił płytę i nie miał okazji go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się Alekso. Od dawna krąży w internecie a ty nie możesz znieść tego, że zrobiłaś coś źle.

      SweetMcCornyn

      Usuń
    2. wiesz to ty się mylisz bo ja szukałam polskiego zwiastunu i ja go nie widziałam dopiero teraz go zobaczyłam na tym blogu.

      Usuń
    3. Bo się tym nie interesowalas nape wno. Czem zawsze one dwie sa idealne i nic im nie można zarzucić? Każdy robi błędy, ale widocznie nie każdy ma odwagę sie przyznać -.-"

      Do All- bo wy macie takiego pseudofejmowatego bloga ze wszyscy musza mieć to co wy. Takie trudne do zgadniecia?

      SweetMcCornyn

      Usuń
    4. Zozolek,ty już siedź cicho,wiem,że masz ogromny ból za to,że mamy MEAH'a,ale już nie zazdrość tak,bo aż mi cb żal :3 Nie zrobiłam błędu,bo na wielu blogach to samo jest, tak to byśmy jedne miały ^^ Proszę cb, wiadomo,że to ty ;)

      Usuń
    5. Ja ujmę to tak - Póki oglądam najlepszy serial ever, nic mi humoru nie popsuje ^.^ Hejtuj sobie, hejtuj. Hejtów to my setki,przeżyłyśmy, tak więc próba zdekoncentrowania nas nie zadziała ;3

      Usuń
  4. A co od razu tak wrogo? -.- Nie,dopiero teraz widzę,że parę osób też ma na swoich blogach taki post. Ciekawe,że się dopiero teraz wszyscy kapnęli :D
    Poza tym nie wyrażaj się za mnie,dobrze? Skąd wiesz co ja czuję ^_^ ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już to widziałam po polsku jak była premiera 13 życzeń na DVD, bo na płycie był ten zwiastun ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)