sobota, 8 lutego 2014

Review Picnic Casket

Tytuł mówi chyba sam za siebie- podziwiajmy zatem znane osobistości :D

Hm... To zaczniemy od Frankie. Za dużo rozpisywać się nie będę, bo każdy sobie sam może zobaczyć to omówienie. Ogółem wnuczka Frakensteina jest porządnie wykonana, jednak zauważyłam gdzieniegdzie wystające nitki- minus... Może jakaś pokręcona jestem, ale dopiero teraz zauważyłam, że ma z tyłu żółte włosy :o Podoba mi się jej koszyczek- zwłaszcza sposób otwierania ^^
Jackson- pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to potargane włosy. Na kurtce też się dopatrzyłam wystających nitek. Buty wyglądają (jak dla mnie rzecz jasna) nieco tandetnie :/

Review pomógł Wam w czymś? Kupicie ten dwupak?

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że to gdzieś widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dręczcie mnie tą totalną klapą ._. No nie można tak zepsuć dwupaku Frani i Jackusia, nie można! ;__;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)