środa, 19 lutego 2014

Dwa zbliżenia

Pamiętacie jeszcze Robeccę Coffin Bean i Billy'ego New Scaremester?
Otóż pojawiły się ich dwie nowe fotki! :)
O wiele lepiej wszystko jest zaprezentowane i możemy się lepiej im przyjrzeć:

Robecca Coffin Bean 
Oh! Robecca ma naprawdę cudne ciuchy,ale nie podoba mi się to,że ma pomarańczowe oczy.
Myślałam zawsze,że miała brązowe O.o  Do tego nie podoba mi się szminka.
Córce szalonego naukowca zdecydowanie bardziej pasują te ciemniejsze. Zdaje mi się też,że jest ona trochę zdrapana,szczególnie niedomalowana jest dolna warga. Zaciekawiło mnie najbardziej ułożenie rąk.
Nie wiem,czy ten gest był zamierzony,czy po prostu dopasowany
do trzymania napoju,ale bardzo mi się podoba :D

Close up of invisabilly. More to come!
Powiem tyle - już od pierwszego wejrzenia,stwierdziłam,że jest przeupiorny <3
Twarz upiora jest bardzo poważna,ale ma w sobie ,,to coś''.
Im bardziej mu się przyglądam,tym szybciej chcę go mieć.
W sumie nie mam już nic do powiedzenia, po prostu jest super :)

Co sądzicie o lalce Robeccy CB? Podoba wam się Billy NS?


3 komentarze:

  1. Robecca wyszła jednocześnie słodko i gotycko. To świetne połączenie! Jednak pomarańczowe oczy i czerwona szminka psują całość. A Billy jest przeupiorny!!! Ma twarz trochę podobną do Rossa,ale jest fantastyczny. Będę chciała go kupić!
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wiesz co to jest gotyk? ;-; chyba nie bo Robecca jest ubrana w staromodnym stylu a nie gotyckim.
      gotyk czyli: czarny, gorsety, czarny makijaż, glany itp.
      co do lalek są śliczne :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)