poniedziałek, 17 lutego 2014

Kolejne zdjęcia!

W poprzednim poście Aleksa opublikowała parę zdjęć lalek najnowszych serii. W tym wpisie chciałabym pokazać Wam jeszcze więcej fotografii, dzięki którym lepiej przyjrzymy się strojom i wyglądom postaci, które w nich występują.
Na początek Meowlody i Purrsephone z serii Zombie Dance:



Kotołaczki wyglądają naprawdę zabójczo!
Bardzo podoba mi się to, że w przeciwieństwie do (prawdopodobnego) art'u mają zróżnicowaną kolorystykę strojów. Niezwykle podoba mi się wzór, który występuje na sukienkach Meowlody i Purrspehone. Kamizelka dodaje im zadziorności, co uważam za ''+''.
Jeśli miałabym wybrać kotołaczkę, która prezentuje się lepiej, bardziej byłabym skłonna do Meowlody.


Tą postać widzieliście już w poprzednim wpisie, jednak tutaj występuje znacząca różnica: upiorka ma czarne oczy (dodatkowo, chyba ma ciemniejsze końcówki włosów, jednak może to być tylko spowodowane grą świateł). Jak widać, będzie ''działać'' podobnie, jak lalki z serii GA. Pudełko jest wprost cudowne, idealny pomysł!
Postać bardzo mi się podoba, jestem ciekawa następnych jej zdjęć.



Tutaj widzimy następną postać z serii Inner Monster.
Wygląda dość dziwnie, a przez to oryginalne. To właśnie takie połączenia są najlepsze! Czasem coś, co z pozoru wydaje się ''nienormalne'', może sprawiać większą radość niż ''nudna, szara'' lalka.
Co do postaci, bardzo mi się podoba, zwłaszcza jej dodatki. Mają swój niepowtarzalny charakter, co jak najbardziej mi się podoba. Strój jest bardzo kolorowy i przez to prezentuje się ciekawiej.
Dodatkowo, znalazłam zbliżenie na makijaż:


Jak dla mnie, ta postać jest świetna!



Następna lalka z serii Inner Monster.
Występowała w poprzednim wpisie, jednak tutaj mamy dodatkowo zbliżenie na makijaż/głowę/prowizoryczny mózg.
Zestaw nazywa się Silly&Shy, czyli Głupia&Nieśmiała. Trochę dziwne zestawienie słów, nie uważacie?
Jednak, w przeciwieństwie do nazwy, postać mnie oczarowała, zwłaszcza jej cudowna sukienka. Nie jest ani przesadzona, ani zbyt nudna. Co do makijażu, to chętnie bym go zmieniła, jednak nie jest wcale taki najgorszy.

Jaka jest Wasza opinia na temat nowych lalek? Które są najlepsze?


1 komentarz:

  1. ja widziałam te lalki na tym filmiku oto link http://www.youtube.com/watch?v=Ag0TsaWh4eQ = )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)