środa, 19 lutego 2014

Rochelle i Venus w pudełku :D

Kolejny 2-pack z serii Zombie Dance,który już wylądował w pudełku!
Rochelle i Venus mają już swoje arty :) :
 

Zdziwił mnie trochę napis ,,Zombie Shake''. To więc jednak tak nazywa się ta seria?
Już nie mam pojęcia :P
Ogólnie,Venus i Rochelle upiornie mi się tu podobają, lalki są naprawdę porażająco piękne <3
O artach już mam trochę odmienne zdanie. Nie lubię tutaj buzi Rochelle.
Wiem,że miała być taka ,,zadarta'' do góry,ale kompletnie mi się to nie widzi.
Fryzura i inne detale są jak najbardziej w porządku.
Venus ma trochę inną wersję makijażu. Lalka ma czarne usta i zielone cienie,natomiast na obrazku ma zupełnie odwrotnie :x Jeśli chodzi o całą resztę, jest dobrze, całkiem ładnie się wszystko prezentuje,ale szczerze mówiąc,mogło być zawsze lepiej :P

Podobają wam się arty upiorek ZS/ZD? Która ze straszyciółek najbardziej was urzekła?


12 komentarzy:

  1. Te posty przybywają co chwilę! A jeśli chodzi o lalki,to bardzo podoba mi się Rochelle,ale Venus też jest ok. Jednak arty nie są zbyt zachwycające...
    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki są ładne, tylko arty takie sobie :/
    Art Venus jest niemalże identyczny jak art kocich sióstr :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No...to duży minus.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam mysle ze art rochele jest bardzo brzydki i nie wygąlda mi na zombie cziekawe czy w bęndzie odcinek z tymi strojami a i mam jeszcze do was pytanie jesli chodzi o webarelle(wndowna spider) jak sie poprawnie czzyta jej imie prosze o odpowiedz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ty na początku każdego komentarza piszesz "przepraszam", a na końcu "dziękuję"?

      Usuń
    2. to jest moja sprawa co piszea co nie dziekuje napisalam tylko chyba raz a te przepraszam to est tylko dla kultury wiec jak nie chcesz to nie ai przepraszam jesli urazilam klaudoa kalaweras

      Usuń
    3. Uważam, że to raczej była zwykła ciekawość, a nie zwrócenie uwagi, że to, co piszesz, rzekomo jest "złe" :P

      Usuń
    4. Po prostu byłam ciekawa. Dzięki za wyjaśnienie. Tak na przyszłość: jestem Klaudia a nie Klaudoa XD. Spoko. Nie uraziłaś.

      Usuń
    5. ok przepraszam za to klaudoe szybko pislam bo sie do lekarza szpiesylam a jakie masz lalki momnster high ja mam wszystkich 172 jak nie wierzyysz to zobacz moj kanal na juotube małgorzata dziedzic tak sie naprawde nazywam

      Usuń
    6. mówiła przecież że nie jest "klaudioa" a ty znowu to piszesz. co, chcesz jej na złość zrobić? -.-
      172 lalek hahahhahahahah, oj boże, rozśmieszyłaś mnie. to dlaczego masz nazwę "aleksandra wolska" skoro jesteś "małgorzata dziedzic"? jesteś chora.. naucz się pisać...
      co do lalek... są śliczne :) Venus i Rochelle alkoholiczki XDD (chodzi mi o arty ;p)

      Usuń
  5. PRZEPRSZAM ALE DOSZŁO TU DO OSZUSTWA TA OSOBA ALEKSANDRA WOLSKA POSTAWIA SIE ZAMNIE BO ONA NIEJEST MAŁGORZATA DZIEC TO PRZESTĘPSTWO KONTO NALEŻY DOMNIE I TO SĄ MOJE PRYWATNE LALKI Z MOJEJ KOLEKCJI DOSZŁO DO PRZESTEMSTWA OANA ALEKSANDRA UDAJE MNIE ALE JA NIEMAM Z NIĄ NIC SPULNEGO CZASEM DOMNIE PISAŁĄM MAILE ALAEKSANDRA WOLSKA OGLĄDA MOJE FILMY W YOU TUBE DLATEGO PODPATRZYŁA MOJĄ NAZWE NA YOU TUBE SORY JA MAM 31 LAT I JESTEM MŁODĄ DOROSŁĄ OSOBĄ

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPRSZAM KLAWIATURA MI SIE PSUJE MIAŁAM NA MYŚLI ŻE ALEKSANDRA WOLSKA NIE JEST MAŁGORZATA DZIEDZIC JA NIĄ JESTEM ONA SIE ZAMNIE PODSZYWA NA YOU TUBE KONTO JEST MOJĄ WŁASNOŚCIĄ JESTEM MAŁGORZATA DZIEDZIC TA PRAWDZIWA

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)