środa, 19 lutego 2014

Dwie nowe ubieranki

Około godzinę temu StarSue dodało ubierankę Cleo z serii Black Carpet. Nie jest to jedyna nowa gra z Monster High, która się dzisiaj pojawiła, ale o tej drugiej przeczytacie w następnej części posta :)
Ubieranka jest taka, jak na preview'ie, więc nie jest to dla nas jakaś ogromna niespodzianka. Grą się nie zawiodłam, dobierało się stroje się naprawdę przyjemnie. Jeśli macie ochotę zagrać, tutaj jest link.
Oto parę screenów:



I, tradycyjnie już, parę propozycji ubioru od twórców gry:


Stroje są takie, jakie Cleo posiada w kilku seriach. Jedyną różnicą są włosy.
Tak, jak wcześniej wspomniałam, gra przypadła mi do gustu. Jeśli komuś spodobała się muzyka, jej tytuł to Katy Perry - Legendary Lovers.

Na początku wspomniałam o drugiej ubierance. Otóż, StarSue postanowiło dodać grę (pochodzi ona z serwisu Girls Play), w której główną bohaterką jest, jak w przypadku tej z pierwszej części posta, Cleo.
W grze możemy wystylizować fryzurę córki mumii.


Twórcy mają moje uznanie. Zrobienie porządnej pracy w takim stylu jest naprawdę trudne, a tutaj wyszło im to wprost wyśmienicie!

Gra, według mnie, jest genialna! Większość ubieranek/gier ze stylizacjami włosów szybko się nudzi, a tutaj tak nie jest. Jeśli screen'y zachęciły Was do zagrania, tutaj jest link :)

Która gra jest według Was lepsza? Czy Cleo wygląda dobrze w drugiej grze?


2 komentarze:

  1. była gra z draculaurą taka jak ta druga co jest z cleo coś tam real

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze taka co się robi fryzury to jest z Draculaura i Clawdeen XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)