niedziela, 9 lutego 2014

Base Revolution 4


Już trochę długo nie było konkursów. Dlatego wznawiam BR :)

Waszym zadaniem jest zrobić OC z podanej basy na paincie i przesłanie mi ją na maila.
Mimo iż zadanie jest bardzo proste,zapoznajcie się z regulaminem,by potem nie było niedomówień.

Zasady konkursu:
-Pracę można wykonać tylko na paincie.
-Postać ma być zrobiona z bazy podanej przeze mnie. Inne nie biorę pod uwagę.
-Napiszcie jaka nazwa ma być na dyplomie!
-Praca nie może być inspirowana osobami trzecimi
-Nie wolno wykorzystywać elementów wklejanych,liczymy tylko na własną rękę i talent.
-Nie przyjmuję prac na zasadzie ,,wybierz lepszą''. 1 osoba = 1 praca.

Najładniejsze prace zostaną pokazane na blogu oraz otrzymają dyplomy.

Na ten mail proszę przesyłać prace: aleksa.de.nile0707@gmail.com
Czas macie do 28 lutego 2014r.,do godziny 17.30.
Postaci wysłanych po czasie nie biorę pod uwagę

Wyniki zostaną opublikowane parę dni po terminie nadsyłania postaci.

Baza:
 
Na wszelki wypadek daję też link, jeśli byłyby problemy ze skopiowaniem ze strony - link


Prace,które nie będą spełniać wszystkich punktów są dyskwalifikowane. 
Prosiłabym o pozostawienie postaci na białym tle i nie zmienianie ich wymiarów (nie powiększanie,nie zmniejszanie), będzie mi o wiele łatwiej wstawić je potem do wyników.

No, to zabierajcie się do pracy ;)
Życzę powodzenia i zapraszam do udziału ;D

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.


Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu,zasad lub przedłużenia/skrócenia niektórych terminów.
Oszukiwanie skutkuje wykluczeniem ze wszystkich konkursów odbywających się na blogu na czas nieokreślony.
Aby konkurs się odbył,potrzebuję minimum 6 prac.

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana koleżanko, daj szansę czytelnikom ;) Się niech wykażą XD

      Usuń
    2. Bo widzisz Lorriku mój drogi... Sprawa przedstawia się jasno: Jeżeli ty bierzesz udział w jakiś konkursach, to nikt nie wygra za nic xDDD

      Usuń
    3. Temu nikt nie może zaprzeczyć ^^

      Usuń
    4. Lorraine, daj szansę innym.

      Usuń
  2. Ally, kocham Cię oo tak!!! <3 Czat działa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor skóry zmieniać mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A np. Można wyciąć nogi i wkleić z innymi butami?

      Usuń
    2. Nie. Można buty usunąć i zrobić swoje. Wklejanych z innych baz nie uznaję. Jest punkt o tym ,,żadnych elementów wklejanych''. Tylko własna łapka :)

      Usuń
    3. Dzieki mnie mamy konkurs :)

      chatowa penny

      Usuń
  4. Wezmę udział a co tam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Można na kolorowym tle? Chciałabym zrobić białe elementy, i nie chcę aby się zlewały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak je będę obcinać do grupowego obrazka. Dla mnie dodatkowa robota,a i tak będzie niekolorowe.

      Usuń
  6. Mam pytanie czy mamy zaprojektować ubrania dla Venus czy stworzyć własną postać z tej bazy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie czy mamy zaprojektować strój Venus czy stworzyć własną postać z tej bazy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ally kocham Cię! Miałam właśnie dzisiaj Cię spytać czy odnowisz BR. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogę coś dorysować do mojej wymyślonej postci np.kwiat lub coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to ty narysujesz to tak,uznam. Wklejonych kwiatków nie uznaję.

      Usuń
  10. A co mi tam :)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  11. a można tej postai skopiować rękę (ta w dół) i wkleić z drugiej strony, zamiast tej w górę ? XD
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, poza powinna być oryginalna. Bo w końcu byś wklejała tą rękę,czyli ,,element wklejany'' :)

      Usuń
  12. Zgłaszam się :) a praca ma być w stylu wiosennym?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już wysłałam moją pracę =P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej moge wysłać pracę , ale moge zmienc nazwe bo jestem Avril, Avrilcia moze Aleksa mnie kojarzysz? : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie tam nie interesują nazwy,czy ktoś zmienił czy nie :P Wpisuję to,co napiszą w wiadomości,że Nazwa : blablabla.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział, takie konkursy są supcio :3

    OdpowiedzUsuń
  17. A można przekolorować kolor butów? Tych co są oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem za Olę - oczywiście. Tak samo kolor skóry, oczu i wszystkich innych dupereli.

      Usuń
  18. Nie mogę wysłać swojej pracy, bo adres nie działa :'(

    OdpowiedzUsuń
  19. A można z anonimka?

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobić swoje buty nie wkleiane??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ok to teraz ja mam pytanko. Jakie są kryteria oceniania? Wygrywa ciekawy pomysł i wykonanie czy jak?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)