czwartek, 20 lutego 2014

Cleo I Love Fashion

Nowości z Toy Fair'u nie brakuje, a i dzisiaj postanowiłam napisać posta o kolejnej lalce.
Tym razem, jak w tytule, Cleo De Nile dołączy do swoich straszyciółek w serii I Love Fashion!
Oto parę jej zdjęć:


Powyżej widzimy, jak prezentuje się całokształt zestawu. Zdjęcie jest trochę rozmazane, co trochę psuje przyjemność oglądania. Ogólnie jednak, Cleo wygląda całkiem dobrze i nic nie można jej zarzucić. Przejdźmy do następnych zdjęć ;)


Buty wyglądają mi na przemalowane i, jak mniemam, moje podejrzenia nie są chybione.
Para z tyłu wydaje mi się być podobna do tych z serii Skull Shores. Te pierwsze są najpewniej wzorowane na tych, z serii Ghouls Rule. Jak dla mnie, bez sensu. Czyżby Mattel'owi skończyły się pomysły? Jak widać, tak. Już kilka razy zdarzyły się takie sytuacje, co źle świadczy o projektantach lalek MH. Może powinni zatrudnić kogoś nowego, kto nadałby nowego blasku strojom lalek?


Tutaj strój mi się podoba. Chociaż trochę odróżnia się od wszystkich elementów garderoby Cleo. Zdecydowany ''+''! Pasek jest bardzo fajny i wzorem pasuje do kolczyków, które mogliście zobaczyć zarówno na tym, jak i na poprzednim zdjęciu.


Zbliżenie na twarz Cleo.
Fryzura nie jest jakaś specjalna, podobnie jak makijaż, aczkolwiek podoba mi się użycie ciemnej szminki. 


Tutaj widzimy kolejny strój Cleo.
Z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nie. Ogólnie prezentuje się całkiem ładnie, jednak gdyby zamiast różu postawić na błękit/turkus, mogłoby to również wyglądać całkiem ciekawie.

Lalka wygląda całkiem ładnie. Nie jest ani idealna, ani najgorsza. Mattel koniecznie musi pomyśleć nad butami, bo ich sposób na ''projektowanie'' ich stał się naprawdę okropny.

Jaka jest Wasza opinia na temat nowej wersji Cleo?


3 komentarze:

  1. przepraszam mysle ze lalka cleo feshion jest bardzo ładna ale mam zaprzecania co do kolejnych lalek freki fusion i dead tired mysle ze mattel powinien zrobic te ktore napisalam a nie tworzyc i tworzyc te feshion już venus wndowna i teraz cleode nil

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna ta złoto różowa sukienka! Cle jest niezła,ale naprawdę powinni popracować nad butami

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)