środa, 30 stycznia 2013

Zdjęcia ze Scaris zbliżenia

Znalazłam zdjęcia z serii Scaris  w zbliżeniach.
W zapowiedziach był plan zrobienia Lagoony i Cleo z tej serii:
http://1.bp.blogspot.com/-ID8JWlQYRco/UQkhuc1pzMI/AAAAAAAAYfw/kl_3FXA2s6k/s1600/tumblr_mh7jgbZJ6p1rlwe72o2_1280.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-tBZmUtk67H0/UQkhibdBxeI/AAAAAAAAYfg/zZaW46z8FsQ/s1600/tumblr_mh7jgbZJ6p1rlwe72o1_1280.jpg
Teraz nareszcie można więcej zobaczyć, szczególnie w przypadku Cleo.
Już nie mogę się doczekać tego filmu! Jak jeszcze spełniłyby się plany dot. ich to byłoby jeszcze lepiej.
Lagoona ma śliczną fryzurkę, o stroju za dużo niestety nie wiem by go ocenić,ale Cleo mogę powiedzieć,że jest prześliczna ten szalik, poza, fryzura,sukienka - wszystko pasuje, bardzo chciałabym ujrzeć jej lalkę.

A wy? Co sądzicie o tych zdjęciach? Podobają wam się? Co myślicie o Cleo i Lagoonie?

EDIT:
Dodaję również film polecony przez abbey dot. Lagoony i Cleo w Scaris :

19 komentarzy:

  1. cleo jest boska

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat Lagoona nie podpasowała w wersji 3D, choć w rysunkowej wyszła uroczo ^^

    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę Cleo w mojej lalkowej kolekcji xD WM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzcie na nowego bloga: cerberekmonsterhigh.blogspot.com
    Mamy nadzieję, że wam się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alekso! Mam wspaniałą wiadomość! Znalazłam filmik opisujący images ze SCARIS CITY OF FRIGHTS. Myślę, że to trochę pomoże, bo widnieje tam znacznie większy fragment Lagoony, zobacz sama:
    http://www.youtube.com/watch?v=M9ImXirzFf4

    ABBEY ABOMINABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. przeciesz lalka lagoony już jest zobaczcie na tym blogu moj-cerberek.blogspot.com
    post nazywa się Nowe zdjęcia catrin a na ostatnim zdjęciu jest lagoona SCOF!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha sorki ja znam wszystkie serie ale na fashion packi nie patrze bo mi nie potrzebne!!!!I dlatego myślałam,że to lalka SCOF!!!
    Sorki jeszcze raz moje gapiostwo!!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  8. film upiorna siła miłości jest do obejżenia na playtube http://www.playtube.pl/54313-monster-high-upiorna-sila-milosci-2013-dubbing.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link, postaram się dodać jak tylko odzyskam komputer.

      gaga0707 (A.D.N)

      Usuń
  9. Aleksa, ale to jest beznadzieja! Sama widziałaś, że w tej mojej książeczce do każdego obrazka po polsku było tylko jedno zdanie, a jak jest po angielski to już wszystko było i jeszcze więcej tych słów :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że pamiętnik rochelle? Jeśli o to chodzi to popieram, słobe :/

      Aleksa.De.Nile0707
      (chyba powrócę do gaga0707, jest krócej,a ja muszę się podpisać -.-)

      Usuń
    2. Polskie pamiętniki niestety są gorsze - te od lalek basicowych też są o wiele krótsze niż były po angielsku, niestety...

      Usuń
  10. Jak zauważyłam te "braki" w Toralei GMHT,to wolałabym mieć tą Cleo Scaris.Mam nadzieję,że jej lalka będzie "stabilniejsza".
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie tu link do angielskiej wersji "Friday Night Frights" :
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MsUTru_8Zzo&feature=endscreen

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie w sklepie jest cleo picture day, cała seria ghouls alive po polsku ,jinafire i clawdeen scaris,frankie tharadella, łazienka draculaury, skuter ghoulii i MUZYCZNA TORBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie jest ten twój sklep?

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj byłam w Białymstoku.pojechałam do galerii białej i poszłam do sklepu smyk i zobaczyłam lalki monster high seria scaris city of fright i kupiłam lalkę Skelita Calveras!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)