piątek, 22 marca 2013

Wyniki I Edycji ''Travels In Time''

Pora na ogłoszenie pierwszej edycji konkursu ''Travels In Time''.
Prace były naprawdę bardzo ładne i wybór nie był łatwy, więc poprosiłam pewną znajomą, żeby pomogła mi dokonać wyboru. Tak więc, oto wyniki.
I miejsce:
Gratuluję Aleksie.De.Nile0707! Twoja praca od początku mnie olśniła, strój jak i wykonanie są świetne. Dyplom:
II miejsce:
 Twoja praca również mi się spodobała. Jest naprawdę bardzo ładna:) Dyplom:
III miejsce:
Ślicznie narysowałaś C. A. i od początku wiedziałam, że zajmiesz miejsce na podium. Dyplom:

Pora na wyróżnienia.
Po prostu zakochałam się w tym stroju, wyszedł świetnie, a zwłaszcza efekty ''zagłębienia''.
I ostatnie wyróżnienie:
Żeby nie było samych prac w skali szarości, ta świetnie tutaj pasuje. Ogólnie bardzo spodobał mi się ten rysunek.
To by było na tyle:) Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu, za nadesłanie swoich prac. A co do następnej edycji, pomyślałam, ze jeślibyście chcieli, zadanie byłoby takie samo, tylko trzeba by było pracę wykonać graficznie. Podoba wam się ten pomysł?


~Lorraine Torres

15 komentarzy:

  1. Czy moja praca doszła? Przedstawiała małą drakulaure.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aleksie za zajęcie pierwszego miejsca!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za wyróżnionko ^~^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Nie wierzem! Dostałam 2 miejsce! Myślałam że jak już to może wyróżnienie... Ale nie! Mam 2 miejsce! Dzięki ci składam Lorr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, nie wzięłam udziału w konkursie bo myślałam że to ja muszę mieć około 7 lat :/ A teraz będzie graficznie, i na pewno nie wezmę udziału :( (nie potrafię ładnych prac :( )

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksa oczywiscie musiala dostac 1 miejsce, pewnie dlatego ze jest autorem bloga. dlaczego konkursy na waszym blogu nie sa sprawiedliwe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkurs był sprawiedliwy. Nie oceniałam tego sama, tylko z koleżanką, a jak chcesz, to mogę ci przesłać nawet kawałek rozmowy na gg, gdzie napisała, która praca podoba się jej najbardziej.

      Usuń
    2. Wniosek: Jesteś kimś kto wziął udział w tym konkursie i nie dostał pierwszego miejsca ...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciężko mi jest stwierdzić, wiadomości już usunęłam, ale chyba doszła, bo zarysowała mi się w pamięci, no wiesz, tutaj, w głowie *wskazuje głowę bez mózgu, w której tylko śmierć i krew w myślach się pojawia* taki malutki bobasek-Howleen:D

      Usuń
    2. Jest u mnie na blogu w nowym poście, to możesz zobaczyć :p

      Usuń
  8. Piękne prace!Gratuluję zwycięzcom!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)