wtorek, 26 marca 2013

Monster High podbijają Japonię!

Może pamiętacie, na początku, gdy Monster High zdobywało zainteresowanie w Polsce, można było wygrać sesję zdjęciową z Ewą Farną.
Pamiętam,że dziewczyny,które wygrały,na zdjęciach zgłoszeniowych upodobniały się do monsterek, na sesji dano im chyba jakieś dziwne peruki i udziwnione stroje,lalki.Właściwie - to było na tyle.
Teraz (trochę póżno,nie?) doszły mnie słuchy,że MH rozwinęło się bardziej w Japonii i właśnie tam zorganizowano taki sam konkurs, efekty są wampistyczne!
Tu jedna z Japońskich reklam (lalki,postacie + właśnie urywek z sesji zdjęciowej):

Widać mają już wszystkie serie,ale czemu tak późno złapali się za taki konkurs? Jednak widać,że był o wiele bardziej dopracowany niż nasz,może dlatego...
Dziewczynie udającą Draculaurę (i to już na zdjęciach!) dali odstające uszy wampira,a fankę udającą Frankie - śruby w szyi! Jeśli chcecie zobaczyć - tutaj filmik już z sesją.

Poza tym u nich (tak jak i w Hiszpanii) można jeszcze kupić 1 serię lalek Basic bez żadnego problemu.
Zdjęcie japońskiej Frankie Stein Basic 1:
 http://2.bp.blogspot.com/-gdOlK_nj4P8/UVCZoEb6mOI/AAAAAAAAcl4/EBvfCa-b4KM/s1600/FrankieJP.jpeg 
Jak dla mnie sesja była piorunująca i trochę żałuję,że nie było u nas aż tak dobrze przygotowanego konkursu :/ Jednak ,,liczą się intencje'',więc doceniam starania polskiej ekipy MH :) A lalki Basic? No cóż, obchodzimy się ze smakiem już od pewnego czasu, w sklepach właściwie jeśli są, jest ich mało i niestety nie wiem czy to tak zostanie :( Pozostaje nam jednak jeszcze internet i nie jest aż tak źle :)

Co o tym myślicie? Chcielibyście wsiąść udział w japońskiej czy polskiej sesji? Może właśnie wy wygraliście konkurs w naszym kraju i byliście na zdjęciach?


34 komentarze:

  1. A myślałam że Monster high już jest wszędzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jupi jestem pierwsza!! Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o Alekso na star sue dali zapowiedz ubieranki cleo scaris ale jest na tle lagoona i jakiś koń .Odpisz:)) i dodaj zd :) jak bedziesz miała ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grafice google znalazłam, nie jetem jego pewna :/ Rainbow Dash jeśli pamiętam :P
      Takie jakieś dziwne to, zapowiedzi były zawsze inne :o

      Usuń
    2. Chodzi o zapowiedź następnych 3 gier. Najpierw Lagoona SCOF później Rainbow Dash , nastepnie Cleo SCOF

      Usuń
  4. Alekso jest zapowiedz ubieranki cleo scaris ale jest z nią lagoona i jakiś koń na tle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym w polskiej chciała, bo w japońskie wszystkie skośnookie, a ja?

    OdpowiedzUsuń
  6. W Japonii to pewnie będzie hit, w końcu Anime i Manga... A tak, w ogóle, no po prostu muszę to napisać, bo mnie rozniesie, mój ukochany zespół wyda nowy album w moje urodziny♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jakby specjalnie dla Ciebie. taki prezent zrobili, co? ;)

      Usuń
    2. A można wiedzieć jaka to data?;>

      Usuń
    3. A ja 11 maja♥
      Dziewczyny z maja są najbardziej diabelskie, co? ];D

      Usuń
    4. No wiesz, patrząc na niektóre twoje komentarze i mocne słowa z kłótni dochodzę do innego zdania xD + pamiętam twój komentarz o pyskowaniu nauczycielom przy naszej małej konwersacji o niekrytym;D a właśnie! Wysłałaś mu tego e-maila, w którym go "zmuszasz" by ocenił MH? ;)

      Usuń
    5. *le smutam :(*
      A lipiec to odosobniony... :C

      Usuń
    6. ja 3 sierpień

      agis213

      Usuń
    7. huehuehue 1 maaaaj

      Usuń
    8. A jam 23 listopad.... Smutam bo nie lubię jesieni : (

      Usuń
    9. ja z 9 maja! :D

      Usuń
    10. Spoko Aleksa, nie jesteś sama :D Też jestem z lipca, 15. Dzień bez telefonu komórkowego xD

      Usuń
  7. Bym chciała żeby i w Polsce można było kupić jeszcze lalki Mh z serii Basic :(

    OdpowiedzUsuń
  8. och jak bym chciała żeby w polsce można było kupić lalki basic.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy będzie następny konkurs w stylu base revolution ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę MUP2! to się tym zajmę. Mam też dla was coś innego w ,,zanadrzu'' :) Bądźcie cierpliwi!

      Usuń
    2. Teraz to mnie tak nakręciłaś że trudmo będzie wytrzymać bez cierpliwości.

      Usuń
  10. kiedy będzie następny konkurs typu base revolution ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do nowych zdjęć z Catty:
    Zdjęcie z Catty i Spectrą :
    Dzięki za autograf Catty, obiecuję, że będzie mnie nawiedzać już zawsze!
    Zdjęcie z Venus:
    Venus i ja jesteśmy całkowicie/strasznie zdenerwowane przed koncertem Catty. Szukałyśmy rzadkich rockowych strojów na tę okazję!
    Obrazek z śpiewającą Catty:
    Prawie umarłam(znowu) z wrażenia kiedy Catty weszła na scenę! Nie miałam nawet czasu zrobić większej ilości zdjęć i opisać tego, co się tam działo, tak dobrze się bawiłam!

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  12. Na StareSue jest gra howlin makeower
    Link:http://www.starsue.net/game/Howling_Makeover.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Na StarSue jest nowa gra monster high z Clawden
    Link:
    http://www.starsue.net/game/Howling_Makeover.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Na star sue jest już gra z Lagooną http://www.starsue.net/game/Lagoona_Scaris_Style.html


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  15. Basici są dostępne również w Turcji, bez problemu (o ile w danym sklepie wgl są monsterki)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)