sobota, 16 marca 2013

Kolejna kotołaczka?

Dostałam informację od cerberkiV,że będzie NOWA postać! Jest nią kotołaczka, wiadomo tyle,że to jest prawdziwa Catty Nior! Podobno będzie w filmie ,,Frights,Camera,Action!''
Wygląda ona tak:
mhghouls:

sassmaster-arjay:

terrible-blog:

sassmaster-arjay:

nikspectrarox:

Catty Noir found on Facebook

WAIT A FUCKING MINUTE

FUCK. AND THE NEXT SPECIAL IS CALLED FRIGHT.CAMERA.ACTION.
New movie character, calling it.

HOLY SHITFUCK
i hope she has more of a role than catrine did

mindfucked. definitely thought it was going to be toralei for sure.

Is this real???
(zdjęcie ze strony, na prośbę informatora : http://themonsterhighdolls.tumblr.com/post/45483793703/mhghouls-sassmaster-arjay-terrible-blog)
Mi się ona nie podoba, za... różowa...
Trochę mnie dziwi,że cały czas idą kotołaczki - Toralei,Meowlody i Purrsephone, wcześniej nową była Catrine,a teraz Catty? Mnie już one się trochę przejadły w ilościach, 4 jak dla mnie były w sam raz, bo wszystkie były piękne, a ta to jakaś barbie kociastrofa -.-
Kocham koty, więc lubię i kotołaczki,ale jak mają taki kicz walić, to już niech nawet w ogóle nie dają, bo tylko zawód. Catrine jest słodka,ładna,ale jako postać jest tylko ,,tłem'' do filmów, ciekawe jak będzie z tą upiorką. Wolałabym gdyby dali więcej wampirów,które grałyby jakieś większe rólki niż pojawienie się w 2-3 odcinkach :( (chodzi mi o te wampiry z liceum dzwonnicy przeniesione do straszyceum)

Jak wam się ona podoba? Co o niej sądzicie? Chcielibyście więcej kotołaczek czy innych potworów? Jeśli tak to jakich?


51 komentarzy:

  1. no kotołaczek juz nie za dużo a moze jaka śpiwewaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze! Be tego różu była by piękniutka! Ale za dużo różu, faktycznie masz rację Aleksa, podobna do Barbie

    OdpowiedzUsuń
  3. Źródło zdjęcia to trzeba podawać za każdym razem a nie "na prośbę", bo inaczej to zwykła kradzież jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ona podoba. Pewnie będzie jakąś piosenkarką lub aktorką,skoro tytuł będzie po polsku: " Przerażenie,kamera,akcja!". Nie podoba mi się jej imię. Wolałabym,by Toralei Power Ghouls pozostała Catty Noir,a ta zyskała jakieś inne imię. Wciąż nie wiadomo co Jean Claw. Miała być kotołakiem lub wilkołakiem. Cieszy mnie duża liczba kotołaków w straszyceum,ale narazie wolałabym,by Mattel zwolnił z kotami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksa,wiesz,że też kocham koty? Są cudowne! Błagam mamę o kota,może w sierpniu kupimy białego persa!
    Fanka kotów Iza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam :C Ale znalazł rodzinkę i uciekł, no cóż, cieszę się jego szczęściem, gdziekolwiek teraz jest :/

      Usuń
    2. Ja też miałam,ale to był dachowiec i skakał po samochodach. Wywiozłyśmy z mamą na wieś,a po jakimś czasie dowiedziałam się,że uciekła(była to samiczka) do chłopaka :D

      Usuń
    3. Ja mam kotka! Wkurzającego... Ale ładnego. Tricolor. Taki tajgerek mały.:p

      Usuń
  6. Jest BOSKA ! tylko do różu dodałabym fioletowe cienie i zmieniła kolor ust na hmmmmmm nie no dobry jest, tylko przydały by się np.czarne pasemka ☺☻☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sobie... Wygląda jak (mocno) opalona Barbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka Monster High nigdy by tak nie powiedziała na jakąkolwiek Upiorkę. !

      Usuń
  8. To raczej (mam nadzieję) Ostatnia kotołaczka z Mh.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to córka panterołaka ! Kellsy Tiger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ci to przyszło do głowy ?

      Usuń
    2. W sumie, też może być tak,ale również może być to najzwyklejszy czarny kotołak :(

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  10. Lubię wszystkie Kotołaczki z MH :) Ta również mi się podoba, ciekawa jestem, czy naprawdę wejdzie do sprzedaży jej lalka :D Ale to pewnie w dalekiej przyszłości. Prawdę mówiąc wolałabym, żeby była cała na turkusowo, ten róż jest zbyt neonowy jak dla mnie. ;/ WM

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, ona musi być kotem i być czarna. Bo jest nawiazaniem do przesądu, że czarne koty przynoszą pecha. Czytałam, że ma wyjść w ostatni piątek 13 w tym roku, który ma w sobie też jedną 13 - 2013. W sumie całkiem klimatycznie ;) ale mogli by sobie darować ten róż i zamiast niego zrobić np. fiolet. Bo teraz wygląda jak murzyńska (bez obrazy) Barbie >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą...

      Usuń
    2. Tak, tu chyba właśnie o to chodzi, że ona tam będzie CHYBA przynościc pecha.

      Usuń
  12. Nawet ładna,ale wolałabym,aby Mattel robił jakieś inne potwory,albo,żeby zrobił oficjalne arty Cy Clopsa albo Henrego z książki "Przyjaciółki na zabój".
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  13. Catty Nior?! O.o
    Ja jakieś 2-3 miesiące temu wymyślałam własną kotołaczkę i nazwałam ją Catessa Moir. O.o
    Bardzo podobnie... MH ode mnie kradnie (taki żarcik)! xD

    Catrine była świetna! Śliczna itp., ale ta...? :/
    Draca jest cała różowa, ale jej to pasuje, a tej kotołaczce... Nie. :(
    Chciałabym, żeby w jakimś filmie główną rolę grała krwiożercza wampirka z charakterem trochę jak Deen, bo kocham wampiry i Deen, a w połączeniu by było... <3
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catty Noir pasuje różowy kolor, bo jeśli Mattel tak wymyślili, to mieli swoje powody. Ta kotołaczka jest śliczna, a WY cały czas ją krytykujecie. Tak się nie zachowywują fani MONSTER HIGH ! WSTYD.

      Usuń
    2. Nie wszystkim wszystko się musi podobać, mamy swoje zdanie, ty masz swoje i to ŻADEN wstyd.

      Usuń
    3. Tak.. Dla Ciebie żaden wstyd, a ja na Twoim miejscu bym się wstydziła nazywac fanką MH. WIESZ CZEMU ?
      Nie ? Ja ci powiem: Krytykujesz ciągle coś z MH. ZAWSZE Ci coś nie pasuje. Jak tak dalej pójdzie no to nie wiem jak będzie z waszym blogiem.

      Usuń
    4. Jestem fanką MH,ale nie psychofanką,której wszystko się podoba i można jej wcisnąć każdy kit. Zasadnicza różnica.

      Usuń
    5. No ja raczej psychofanką też nie jestem Aleksa. Podobają mi się WSZYSTKIE rzeczy MH - jako wielkiej fance.
      Nie marudzę tak jak ty na wszystko co z MH. Więc ja jeste fanka - nie psycho. - a w takim razie ty jesteś antyfanka. Przynajmniej ja tak to rozumiem porównując nas obie :)

      Usuń
    6. Weź się przestań mądrzyć, bo o twojego gadania już chce mi się rzygać:/

      Usuń
    7. Ja antyfanka? Amora upadłaś chyba na głowę! Gdybym była antyfanką to bym w życiu bloga o MH nie prowadziła -.- A ja BĘDĘ SOBIE MARUDZIŁA NA CO TYLKO CHCĘ,BO MAM DO TEGO PRAWO! A,że tobie się to podoba aż tak podoba - ,,mi to wisi i powiewa na sznurku za oknem'' -.-

      Usuń
    8. Ja nie mówię, że Catty Noir jest brzydka, ale jest trochę za neonowa, ale tak jest ładna, i myślę nad jej kupnem, gdy tylko wyjdzie jej lalka. Każdy ma prawo do własnego zdania!
      Amora, skończ to swoje wymądrzanie. Może to ty jesteś psychofanką? Krytykujesz kogoś, kto założył bloga o MH! To chyba z tobą coś jest nie tak!

      Usuń
  14. Niestety ale komentując post na world of monsterhigh .blogspot.com musiałam nadmienić o waszym blogu bo to co się tu dzieje to jedna wielka pomyłka.......

    WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam Twój komentarz na tamtym blogu i stwierdzam, że każdy ma prawo do własnego zdania. Trudno mi uwierzyć, że Tobie podobają się wszystkie monsterki bez żadnego, ale :/ Jednak każdy ma prawo do własnej oceny. To że większości się ona nie podoba to nieznaczy, że tak będzie do końca, jedyne co teraz oceniamy to ten obrazek, na którym róż bije po oczach a skóra ma dziwny odcień. Możliwe, że lalka albo oficjalny art będą owiele lepsze, ale ten obrazek niestety skłania do krytyki

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam,że każdy ma inny gust (-.-), gdyby każdemu to samo się podobało, to chyba jeden zespół/piosenkarkę/piosenkarza by zamęczono na śmierć i tylko z jedną postacią robiono np. koszulki, bo przecież ta byłaby ulubioną wszystkich o.o
      Innym się postać podoba, innym nie, może tak zostanie,może nie, na razie oceniamy pierwsze wrażenie. Nie gustuję w aż takiej dawce różu, choć mordkę ma śliczną, to jednak włosy i strój mi się nie podobają i to,żaden wstyd-mam swój gust i to nie powód by obgadywać nas na innym blogu, tylko dlatego ,,bo nam się najzwyczajniej w świecie nie podoba''.

      Usuń
    3. Niestety nie przeczytalam całej litanii bo jest żałosna. Aleksa, ogarnij się, nie ty jesteś najważniejsza w świecie MH!!!!!!! A to, że krytykujesz i "poniżasz" (nawet)twórców mh to już jest twój problem. Jednak nie ty tu dyktujesz modę więc radzę się opanować. A tam (no na tamtym blogu) przynajmniej doceniają pracę mattel. Nie przeczytałam wielu postów, ale ten o Catty akurat tak i wiesz co ci powiem? Że one mają racę- każdy fan powinien doceniać pracę mattel. Nie chodzi o to, żebyśmy szaleli i płakali ze szczęścia jak tylko wyjdzie nowa postać. Tylko rzebyśmy ppotrafili docenić ich pracę. A tu na waszym blogu, to tylko marudzicie i narzekacie. I to mają być wielkie fanki, które bloga prowadzą? No sorry, ale to faktycznie jest JEDNA WIELKA POMYŁKA.

      Usuń
    4. Czy mi się zdaję, czy chciałaś o mnie wspomnieć? Mi ta postać się podoba, a to, że każdy ma inny gust to zupełnie inna sprawa.

      Usuń
    5. Bo dziecku się nie chce czytać, to dziecko nie ma prawa wyzywać - prosta, bardzo prosta logika. Nie wiesz-nie wtrącaj się. Też powiesz jakiemuś artyście tak? Że jak ktoś go lubi ma wszystkie jego prace lubić? Nie widzę zupełnie sęsu twojej wypowiedzi, chcesz po prostu nam dogryźć nawet na tle naszych upodobań. Postać mi się nie podoba i mam do tego PEŁNE PRAWO.Szanuję to,że innym się podoba,więc ty uszanuj tym,którym się ona nie podoba -.-

      Usuń
    6. Tak samo z muzyką. Nie trzeba lubić wszystkich piosenek jednego zespołu, ja na przykład nie za bardzo lubię Warrior Of Ice:/

      Usuń
    7. Świetne porównanie Lorr! Np. kocham Lady GaGę ale nieznoszę piosenki Brown Eyes, też jestem dla ciebie jej antyfanką Amora? Jestem wielką, po prostu tego nie lubię -.- Amora - jesteś baaaardzo irytująca, będę sobie nie lubiła to co będę chciała! -.-

      Usuń
    8. Pokazałam to najbardziej przykładowo, jak umiałam, i teraz powinna zauważyć różnicę.

      Usuń
    9. CO??? Ktoś się pode mnie podszywa! Ja pierwszy raz słyszę o takim blogu!!! Nigdy nie pisałam tego komentarza! A ty, fałszywy anonimie, spadaj na szczaw! Nie masz prawa się pode mnie podszywać! Alekso, Lorr, nie wierzcie temu dziecku!
      Prawdziwa WM

      Usuń
  15. Nie wypowiadałam się wcześniej o tej upiorce, tak więc:
    Gdy ją zobaczyłam bardzo mi się spodobała. Nie zwracałam zbytniej uwagi na kolor skóry ani kolor ubrania, po prostu mi się spodobała. Gdy się bliżej przyjrzałam, nadal mi się podobała. Problem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Sharpay w świecie MH? No niby spoko tylko kolor skóry mi coś tu nie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka super, ładniej by z jakomś plamkom na twarzy wyglądała, włosy, a w sęsie kolor mogli by zmienić

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam się ogulnie podoba.. tylko ta skóra :P

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się podoba jeśli będzie jej lalka to sobie kupie

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie jej fryzura i gora sukienki. Reszta niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  21. barbie! Heh. Mogą zrobić coś innego niż kotołaczki. Ja bym wolała np. żeby zrobili siostrę Draculaury lub coś w stylu h2o że jak ona dotknie wody i plum syrenka!

    OdpowiedzUsuń
  22. A niech se beda kotolaczki, byle fajne i ladne. nawet nie chodzi o roz. sam stroj zbyt "duzy", zwlaszcza dolna czesc, jeszcze ten kolor skory... nie, kotolaczki wszystkie poprzednie sa drobne i zgrabne, i tylko takie sa ladne. ta nie jest zgrabna i drobna. okropna

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)