piątek, 1 marca 2013

Nowe przebrania!

Hej straszyczytelnicy!
Mam dla was wampistyczną nowinkę! Są już oryginalne kostiumy Jinafire,Twyli,Skelity i Howleen!:




Jak wam się podobają? Jak dla mnie najlepszy kostium jest Jinafire! Jest po prostu dopięty na ostatni guzik, jest bardzo podobny do postaci i robi duże wrażenie i to koszmarnie pozytywne!
Skelita i Howleen też są w sumie niczego sobie. Też są bardzo ładne. Jednak w Skelicie rozczarowały mnie
niepełne kości, dodałabym jeszcze je tam gdzie widać odsłonięte ciało na rękach. Poza tym jest bardzo twarzowy,ale i zapewne ciepły. Nie zapominajmy,że Haloween jest jesienią. T poprzednim roku nieźle zmarzłam w swoim przebraniu ;P
Do Howleen nic nie mam,ale nie podoba mi się jej modelka, robi dziwne miny, które trochę mnie peszą.
Najgorszym strojem myślę jest Twyli, przez to,że nie ma tych wzorków na rękach i nogach jest potwornie nudna i wygląda  to jakby tylko modelka włożyła jakąś śmieszną perukę i tyle. Przy córce Boogieman'a zapomnieli o baaaardzo istotnym dla wyglądu szczególe :C

A wy co o nich myślicie? Która wam się najbardziej podoba? A która najmniej?


6 komentarzy:

  1. Kostiumy są koszmarne! Masz rację Jinafire jest przeupiorny, ale chyba najbardziej podoba mi się Skelity ;) Choć powiem szczerze, że ogólnie nie szaleję za tymi strojami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Twyla wypadła najgorzej ale buty ma SUPERAŚNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Howleen ma fajną czapkę i bardzo mi się podoba, ale ta Twyla to jedno wielkie ech... :/
    Eve

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedno pytanie.

    Dlaczego przywłaszczasz zdjęcia blogowi?
    Czy te zdjęcia ty zrobiłaś?
    NIE!
    Nie masz praw autorskich by napisać na nich adres twojego (waszego) bloga!
    Czekam na odpowiedź
    Czemu je sobie przywłaszczasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zgadzam się z aleksą de nile nie ładny kostium twyli a monsterka 11 parz na siebię ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem to najgorsze co powstało w serii mh. Wyglądają po prostu jak by były zrobione z ceraty. Tandeta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)