wtorek, 19 marca 2013

Już wiadomo polską nazwę drugiej części Przyjaciółek na Zabój!

Tak jak w temacie. Lorr dodała niedawno,że na wiosnę zostanie wydana już 2 część ,,Przyjaciółek na Zabój'', dzięki temu wiadomo też jaki będzie jej polski tytuł! Angielski tytuł brzmi : ,,Ghoulfriends just want to have fun'', polska wersja ma znacznie łatwiejszy tytuł do zapamiętania - ,,Przyjaciółki i niezła heca''. Książka zapowiada się bardzo dobrze, jednak ja nie planuję jej zakupu.


 Podoba wam się polski tytuł książki? Co o niej sądzicie? Kupicie?



14 komentarzy:

  1. Na pewno kupię!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiedziałam,że jest taka książka xd i może se kupię 1i2 xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Venus na okładce śliczna. ;)

    Kiedy następny poradnik? I z czym? Najlepiej jak stworzyć skórę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! na pewno kupię, mam pierwszą i bazrdzo polecam. co prawda polski tytuł zdecydowanei mi sie nie podoba, ale zobaczymy^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak kupię pierwsza część jest najlepsza ze wszystkich książek dla mnie (książek o mh)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie planuję zakupu, ale pierwsza część spoko. Poza tym tytuł się trochę nie zgadza... W tłumaczeniu brzmi on "Straszyciółki chcą się zabawić" , a nie "Przyjaciółki i niezła heca".

    Cytrynova_13 (Gwen339)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często nie przetłumaczają jak powinni,ale ten tytuł nie jest taki zły ;)

      Usuń
  7. U mnie czasem tłumacz przetłumaczy na coś zupełnie innego.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh...Tłumacz przecież potrafi tłumaczyć tylko pojedyncze słowa,nie długie teksty,takie jak tytuł takiej książki,bo trzeba przyznać,że jest on wyjątkowo dlugi

      Usuń
  8. Jakie hamy! Nie pokazali Robecci:'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupię. Mam 1 i bardzo polecam.

    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się 1 część z tej serii,więc tą książkę też zamierzam kupić.Mam nadzieję,że będzie można kupić ją już niedługo.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś skończyłam czytać 1. część żeby móc kupić następną. Akiedy miejwięcej będzie 2. część ?????? :)
    Pozdrawiam Aleksę i Lorkę,i oczywiście wszystkich czytelników tego bloga !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)