piątek, 15 marca 2013

Kolejne nowe,rosyjskie odcinki!

Były już aż 4 nowe odcinki po rosyjsku, teraz mam dla was jeszcze kolejne! :)
Coś tam zawsze się da zrozumieć,bo to jednak rosyjski, niektórzy uczą się go w szkołach więc może zrozumieją (ja osobiście uczę się niemieckiego).
Tutaj owe odcinki:
1.
Odcinek o wyborach na przewodniczącego, startują w nim na początku Frankie i Toralei. Zobaczcie,kto wygra! Będziecie zaskoczeni!
Filmik jest całkiem ciekawy i w porównaniu z ostatnimi, dodawanymi przeze mnie odcinkami, ten jest przyzwoity i fajny :)

2.

Ten jest akurat o parze myszek/myszołaków oraz Meowlody i Purrsephone! Czy potworna konfrontacja koty - myszy wyjdzie na dobre? Na pewno nie uczniom straszyceum! Bliźniaczki niszczą wszystko na swojej drodze do złapania ,,ofiar''. Bardzo zabawne, w dodatku nareszcie odcinek gdzie te kotołaczki są głównymi bohaterkami. Dziwi mnie tylko to,że Toralei też z nimi nie biega, może nie czuje pociągu do gonienia za myszami?

3.
 Czy kiedyś chcielibyście zobaczyć kogoś z twojej ulubionej gry? Ross wciela się w rycerza w grze, ale czy prawdziwe zagrożenie też jest na imprezie przygotowanej przez straszyciółki? Nie będę wam opowiadać więcej, sami zobaczcie! Odcinek miejscami robi się troszkę nudny, dużo gadaniny,ale miejscami jest całkiem ciekawy :)

4.

Lagoona ma potwornie zły dzień, chodzi cały czas smutna i jest na wszystkich zła, straszyciółki próbują ją pocieszyć. Mam o nim to samo zdanie jak o wszystkich odcinkach tu wymienionych - jest super!

Co o nich sądzicie? Podobają wam się?

EDIT: 
Znalazłam jeszcze parę nowych odcinków, również w języku rosyjskim:

1.

Każdy potrzebuje miłości, nawet drzewo :) Kolejny odcinek o Venus :D

2.
Ten odcinek jest wilczasty! I to dosłownie! Jest o Howleen, która zakochała się w ... Romulusie!?
Miłość bez wzajemności? Czy może być coś gorszego? :(



Te tu odcinki również przypadły mi do gustu i czekam na polskie wersje :) Nawet trochę zazdroszczę rosyjskim fanom MH, są tak ,,do przodu z odcinkami''!  Z drugiej strony w nieżyciu nie chciałabym się z nimi zamienić, to u nich jest dopiero 2 sezon, a my mamy już 6.

Ponawiam pytanie z przed EDIT'a - Podobają się wam te odcinki? Co o nich sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Odcinki fajne ;)Co nieco zrozumiałam, chociaż ucze się tylko angielskiego i niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też niemiecki? Piątka! XD

      Usuń
    2. Ja tak samo niemiecki;D I pochwalić się muszę, 6- ze sprawdzianu dostałam z niemca:D

      Usuń
    3. Nom nom, Lorr sie ladnie uczy :) Gratki,gratki :* Ja tam tylko 4 lub 5 sensacji nie ma :P

      Usuń
    4. :) Jutro raczej nic nie napiszę :( Muszę spisać lekcje z tygodnia całego -.- Poradzisz sb c' nie? :P
      A tak PS. Avka i podpis w gimpie robiłaś prawda?

      Usuń
    5. Jakoś sobie poradzę:) A podpis, tak, robiłam w Gimpie, ale bazowałam na rysunku:)

      Usuń
    6. Fajnie wyszedł, kiedy dasz poradnika? Kocham twoje prace na gimpie :D A ja go ni w ząb -.- No, coś tam umiem,ale mało :/

      Usuń
    7. Nie wiem, zależy, czy będzie mi się chciało go w ogóle zrobić. Nie lubię pracować na base'ach, wolę z rysowanych póz. I jeszcze muszę niedługo dać wyniki z TIT.

      Usuń
  2. super są wszytkie a naj ten z rossem :) i frankie fajnie wygląda w tym stroju nowym :) szkoda ze unas nie ma tyle filmów na raz było by fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszy jest ten z PurrSephone & Meowlody w pogoni za myszami. Oby był w wersji polskiej,bo uwielbiam wszystkie koty świata! Zawiodłam się,że Toralei nie wygrała w wyborach. Było napisane: "Zobaczcie,kto wygra!" , a zwykle to StrachSquad ma przewagę i pomyślałam,że choć raz to będzie Toralei. Już nudzi mnie,że zawsze wygrywają te same osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche niezrozumiały ten z kocimi siostrami :s i bardzo mi smutno z powodu Howleen :'c

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odcinki!Moim zdaniem najlepszy ten z wyborami na przewodniczącego.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  6. storony?STORONY! haha ha!!!!! nie no każdy się pomyli





    ktosiek1

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)