niedziela, 3 marca 2013

DIY: Kanapa

Witajcie!
Na chwilę obecną nie ma żadnych nowinek,a Lorr pozwoliła mi kiedyś na DIY - i właśnie tym chciałabym was uraczyć w tym poście. Tak jak w temacie, pokażę wam łatwy i dość szybki sposób na zrobienie kanapy dla swoich lalek. Potrzebujesz:
(powiększ obrazek jeśli nie widzisz)
Papier nie musi być koniecznie czarny, może być równie dobrze inny. Polecam techniczny,ale z normalnej również dobrze wyjdzie ;))
Krok po kroku jak to zrobić:
Górę pudełka od Rafaello zdjęłam:
Odwracamy pudełko i tu dalej instrukcja:

I oto efekt: (Przepraszam,że zdjęcie trochę rozmazane,ale robione tym gorszym aparatem):

DIY jest bardzo proste, niestety nie ma zdjęć,a rysunki,ale kanapę zrobiłam już jakiś czas temu,a drugiej robić raczej nie mam z czego i nawet nie jest mi potrzebna. Zdjęcie kanapy jest przed jej ozdobieniem, teraz jest troszeczkę inna ;)

Jakie następne DIY chcielibyście zobaczyć? Do wyboru:
1.Łóżko z baldachimem (Cleo)
2.Łóżko al'a kojec (Clawdeen)
3.Stolik
4.Jeszcze coś innego (wymyśl jakie).
PS. Jeżeli zrobicie tą kanapę prześlijcie jej zdjęcie, pokażę je w następnym poście o DIY!

Mam nadzieję,że wam się podobało i wszystko jest dobrze wytłumaczone ;)


35 komentarzy:

  1. mam pytanie skąd wiesz takie rzeczy,że są na przykład nowe lalki podasz mi stronę?
    czy to tajemnica?
    :) bo mam dwa blogi jeden o nowinkach a drugi taki zwyczajny o wszystkim wykreślanki i wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe, napewno skorzystam, zrobiłaś fajną Alekse tylko z kąd miałaś baz postaci?
    FG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Google grafika jak wstukałam ,,monster high base''.
      Raczej znajdziesz ;)

      Usuń
    2. dzięki :)
      FG

      Usuń
  3. Cały efekt popsuły chusteczki, cały efekt, taki sobie. Ale to tylko moje skromne zdanko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam chusteczkami bo farby mi za brakło XDDD Teraz kanapa jest trochę inna.

      Usuń
  4. Ja bym chciała łóżko al'a Clawdeen :3

    OdpowiedzUsuń
  5. zrób łóżko dla Cleo! Ja zrobiłam Neferze sarkofag z pudełka po sztućcach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób łóżko dla cleo.

    OdpowiedzUsuń
  7. mało pomysłowe, noi wgl nie przypomina prawdziwej kanapy... :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw pokaż swoją to wtedy pogadamy.



      agis213

      Usuń
    2. Może ci nie przypominać,ale że mało pomysłowe?! Sama to diy robiłam,sama wykreowałam i niby mało pomysłowe? To pokaż swoje, nie zapominaj,że to kanapa DLA LALEK, ma być prosta do wykonania, bo wiesz... też małe dzieci czytają ten blog,a to jest proste i szybkie do wykonania, jasno wytłumaczone.. -.-

      Usuń
    3. Aleksa, po co się denerwujesz? Przecież to tylko hejter, olej go. Chyba, że chcesz sobie nabiś statystykę, w takim wypadku nie mam pytań.

      Usuń
    4. hahahaha śmieszne jesteście

      Usuń
    5. Statystyki mam dobre i bez tego -.- codziennie sprawdzam bloga czy nic nie napisać. -.- Po prostu dziwię się ,że na innych blogach takich hejterów nie ma -.- a u nas/? Zawsze znajdzie się jakieś dziecko co się a to podszywa a to coś jeszcze byle tylko wnerwić.
      A anonimku:
      To nie kabaret, jak tak to włącz sobie TV jak tak bardzo ci się nudzi -.- Nic do roboty nie masz? ._.

      Usuń
    6. Nie każdemu to się podoba (chociaż mnie tak) Poprostu jak ktoś coś takiego napisze,że np mu się nie podoba to jest tylko jego zdanie i nie wolno go za to winić.Każdy ma inne.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. trumna lali jest na blogu zozo i rochelle

      Usuń
  9. zrób łóżko draculaury

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla Frankie, np. łóżko :) Albo łóżko dla Cleo, ale większych rozmiarów ( tak, chodzi o Neferkę :) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tylko lalkę Cleo, więc dla niej zrobiłam łóżko i wygląda jak z odcinka godna rywalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trochę inne.
      Coś podobne do tego, ale pomarańczowe i z białymi zasłonkami oraz oczywiście bez falbanek:
      http://nokautimg1.pl/p-09-94-0994558a28bef6ebd2bc117b722fd8c1500x500/drewniane-mebelki-dla-lalek-lozko-z-baldachimem.jpg

      Usuń
  13. Zrób łóżko dla Robecci Steam.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już bym zrobiła to tylko sam projekt i instrukcję. Ja nie mam dla kogo :P

      Usuń
  14. zrób łóżka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiecie ,że zrobiłam :łóżko DRaculaury,Frankie i Lagoony oraz wanne i samochód(jeżdżący) i uszyłam pełno strojów!!!:D
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  16. Łóżko dla clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  17. łóżko dla Cleo (ale żeby zmieściła się też Neferka Plis!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy można by było zrobić łóżko dla Draculory lub Frankie ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)