piątek, 15 marca 2013

Lalki Ghouls Night Out w pudełkach.

Pokazywałyśmy wam kiedyś zdjęcie lalek GNO, teraz mam dokładniejsze zdjęcia:
 


oraz tył pudełka (Spectry) są na nim całe,oficjalne arty upiorek:
 

Przedtem najbardziej podobała mi się Rochelle,ale teraz,jakoś mi przeszło i polubiłam bardziej Spectre, gdyby nie ten kapelusz...
Arty są piękne,ale dziwi mnie to,że lalka Vondergeist ma na rękach fioletowe rękawiczki,a art czegoś takiego nie ma, to samo jest z Rochelle, lalka też posiada na rękach coś czego nie ma na obrazku. U Lagoony żadnych różnic się nie dopatrzyłam, lalka sama w sobie jest ładna,niestety jest taka ,,zwykła'', Goyle również jest śliczna,ale ten makijaż odstraszył mnie na kilometr.

Co o nich sądzicie? Kto według was ma najlepszy art? A kto najgorszy? Jaka lalka podoba wam się najbardziej?


14 komentarzy:

  1. najbardziej chce miecć spectre i lagoone

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tylko trzy są w serii ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest 6 bo jest jeszcze 4-pack rochelle-clawdeen-venus-ghoulia

      cerberkaV

      Usuń
  3. Mi najbardziej podoba się Lagoona Blue,ponieważ uważam,że ma ładny makijaż.Według mnie ma również najładniejszy art.Nie spodobała mi się jednak Rochelle i jej art.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  4. no spectra jest ładna a lagoona piękna ale rochelle taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. to znowu ja mam pytanie gdzie lalka rochelle ma uszy do góry?? bo nie widze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma uszy zadarte do góry, tak. A co? Coś nie tak z nią? Niczego dziwnego nie zauważyłam.

      Usuń
    2. Chodzi o lalkę ,ale faktycznie nie ma tych uszu ,a na Basic są.


      agis213

      Usuń
    3. Ma uszy. Tylko, że zdjęcie jest zrobione pod takim kątem, że słabo je widać.

      Usuń
  6. Znowy dziwne pudełka z napisem BLOGSTER HIGH i czaszką bez kokardki.To przykre:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh.. Po co to blogster high ? Nie za bardzo kapuje ?
    Lalusie ładne xd.

    Szkoda że nie dałyście ładnych, wyraźnych zdjęc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One biorą zdjęcia z hiszpańskiego bloga o MH, który się właśnie nazywa Blogster High i który za pomocą tamtego logo oznacza zdjęcia, które umieszcza u siebie.

      Usuń
  8. Najfajniejsza jest chyba Lagoona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są piękne ale najlepszy art ma spectra a najgorszy rochelle ma taką jakby smutną minę

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)