czwartek, 21 marca 2013

Zapowiedź ubieranki Lagoony ,,Scaris'' i omówienie lalki Frankie PD

Nowinki są małe więc nie widziałam sensu robić 2 osobne posty, dlatego teraz będzie łączony post :)
Zacznijmy od pierwszej rzeczy wymienionej w poście - zapowiedzi ubieranki Lagoony z serii SCOF.
http://2.bp.blogspot.com/-anBvKEuR7-0/UUshplQnU_I/AAAAAAAABSw/ol6wnZayEmk/s1600/lagoona.jpg 
Jeszcze na razie nic nie mogę o niej więcej powiedzieć niż to,że bardzo czekam ;)
Mam nadzieję,że się postarają i będzie dopracowana. Ja osobiście bardziej czekam na Cleo,ale Lagoona też jest całkiem ładna i jestem zadowolona,że teraz jej kolej ;)

Następną nowinką jest omówienie Frankie Stein z serii Picture Day. Pokazana jest tam też Operetta z Lagooną,ale to przelotnie. Tutaj link do omówienia lalki Frankie z serii Picture Day. Ja już mówię,że się na nią ,,zamierzam'' jest upiorna w każdym calu i bardzo chciałabym ją w swojej kolekcji!

Co sądzicie o tych nowinkach? Cieszycie się z nadchodzącej ubieranki Lagoony? Podobało wam się omówienie? Co uważacie o lalce Frankie PD?


9 komentarzy:

  1. PYTANIE DO TEGO,KTO TO WIE: Ile kosztuje Scarah Screams ze Strachem i gdzie można ją kupić? Podobno CHOLERNIE DROGA:D
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest już nowy odcinek mh na youtube!

    KELLSY TIGER

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST NOWY ODCINEK MH NA YOUTUBE!
    KELLSY TIGER

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że nowa ubieranka a lalki super.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  5. lagoona łądnie wygląda przekonałam sie do niej:) a wolała bym żeby była cleo ale lagoona tez moze byc a frankie nawet nawet:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie !!! Dzisiaj miał być nowy odc. !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę doczekać się nowej ubieranki!Frankie PD raczej nie przypadła mi do gustu.Wolałabym Lagoonę PD.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy ta gra będzie??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)