piątek, 15 marca 2013

Draculaura Die-Ner

Zacznę od tego, że Draculaura Die-Ner (obiad) to jest po prostu kafejka. Wygląda to jak dla mnie bardziej jak bar, jest to tylko jednak moje zdanie.


Na poniższym zdjęciu, Operetta ma nowy, niezapowiadany strój. Zapewne wydadzą jej lalkę w zestawie, chyba, że twórcy z Mattel zdecydują, aby sprzedawać ją oddzielnie.
(Zdjęcia możecie powiększyć, klikając na nie)
Osobiście, jestem ciekawa ceny. Pewnie za granicą będzie nawet znośna, ale w Polsce... szkoda mówić.

~Lorraine Torres

9 komentarzy:

  1. ech nawet nawet ale coś by się tu jeszcze w tej kafejce przydało ale nie wiem co.



    Jane Lov's

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również to bardziej bar/restauracja. Trochę wg mnie za dużo tych kafejkowych zestawów :/
    -Scarisowa kafejka
    -ta z Clawdeen i z Draculaurą
    i teraz ta, 3 kafejki, ile one piją straszykawy,że muszą mieć aż 3 kafejki? O.O XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego na 1 obrazku jest lagoona z picture day i spestra z GNO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mnie terz to zastanawia

      Usuń
    2. nie pisze się "spestra" tylko SPECTRA

      Usuń
  4. to jest nawiązanie do diner a nie dinner (obiad). diner to po angielsku knajpa, bar

    OdpowiedzUsuń
  5. super ciekawe kiedy wejdzie do polski i ja tez jestem ciekawa ceny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kafejka i bardzo podoba mi się Draculaura w tej serii.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie jest to przereklamowane. Strój Lali (jak dla mnie) pozostawia wiele do życzenia, a ten bar jest już po prostu nudny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)