poniedziałek, 11 marca 2013

Film ,,Scaris'' z zaginionym urywkiem! + ,,Co to jest?''

Pamiętacie jak pokazywałam wam cały film ,,Scaris'' w dobrej jakości? Mówiłam,że brakuje mi kawałka filmu - nie pomyliłam się! Faktycznie jej brakowało! Dzięki RoksiR14 mam już cały film razem z całą akcją (właściwie najlepszego fragmentu brakowało :C) Jakość jest dobra, co prawda z głosem tragedia,ale mi to nie przeszkadza, bo i tak jestem bardziej wzrokowcem niż słuchowcem XD
Nie przedłużając, proszę:



Podoba wam się ta część? Ja ją kocham! Pełna akcji, ciekawa, ,,WCIĄGA JAK POTWÓR Z BAGIEN''!

 _______________________________________________________________________________
Oraz mam dla was mini konkurs. Otóż planuję sobie zmienić podpis, a to fajna okazja by zadać wam zagadkę!:
 Zdjęcie przedstawia mój ,,przyszły'' podpis. W jakieś serii jest tu Aleksa?
Odp.:
A. Dawn Of The Dance, wznowienie serii
B. Sweet 1600, wznowienie serii
C. Dot Dead Gorgeous,wznowienie serii
D. Inna seria (wymień jaka)

Uwaga, zasady są proste - kto pierwszy ten lepszy! Z góry mówię,że nie uwzględniam odpowiedzi z serią (choćby była dobra),która jest źle napisana oraz musicie podać swoje g-maile pod odpowiedzią. Zwycięzca dostanie mały dyplom,który opublikuję w następnym poście oraz napiszę do niego by wybrał podpis (3 wersje są, ty decydujesz, po to mi wasze g-maile ;P) Prace,które nie będą zawierały g-maila nie są brane pod uwagę!

44 komentarze:

  1. Dot Dead Gorgeous ewentualnie Music Festival. G-MAIL podam później.


    Crystal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja G-Maila nie mam, ale podam ci najczęściej używanego maila.
      kakalko@mailinator.com


      Crystal

      Usuń
    2. A i ja podam mail którego najczęściej używam, a nie G-mail bo nie będe zakładać teraz (leń).
      kakalko@mailinator.com


      Crystal

      Usuń
    3. Music festival.
      G-maila nie mam. Podam e-mail:
      krolik.2003@o2.pl





      Usuń
  2. C.
    lilakardziewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawn Of The Dance lub Dot Dead Gorgeous


    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawn of the dance, Dot Dead Gorgeos, Music Festival. Sama nie wiem.

    Niezalogowana Bambka

    OdpowiedzUsuń
  6. DDG, Music Festival, Dawn of the dance lub Dance Class

    Niezalogowana Bambka (mojego maila masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. DDG. Tak sobie chciałam odpowiedźieć na pytanie,nie biorę udziału w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. C.G-maila nie mam,to mój adres e-mail:lizuska2002@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. C.
    venusbominable@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. C.

    venusbominable@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. C.
    venusbominable@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. C.
    venusbominable@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oliwia (Venus) to, że napisałaś to 5 razy nie zwiększa szansy na wygraną.

      Usuń
  14. mam newsa laguna i cle na allegro
    http://allegro.pl/monster-high-lagoona-blue-cleo-de-nile-p-n-i3081843324.html
    i to by bylo na tyle info
    rekimilia water

    OdpowiedzUsuń
  15. mam newsa laguna i cleo uderzaja w allegro
    http://allegro.pl/monster-high-lagoona-blue-cleo-de-nile-p-n-i3081843324.html

    rekimilia water

    OdpowiedzUsuń
  16. HueHueHue...
    Teraz znam wasze e-maile :D Buahahahaha!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. haha nie wiem ale to jest twoja wymyślona własne no nie weim może let's dance ghoul frends! nie wiem czy dobrze ale mi sie tak wydaje gmaila nie mam więc podam interia kama123koma@interia.pl


    podpis wasza Lady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, nie wymyślona ;P Ale jednak widzę,że nikt nie odgadł tego, ale jeszcze się zobaczy xD Poczekam do następnego posta,ale dziękuję wszystkim za udział ;)

      Usuń
  18. Ghouls Night Out. :)
    Ewentualnie Music Festival.

    E-mail: www.chapellova@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ghouls Night Out.
    Ewentualnie Music Festiwal, ale raczej to pierwsze.

    Malutka Skelita ♥

    chapellova@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ghouls Night Out.
    Ewentualnie Music Festiwal.

    PS: Mejla podam kiedy ogłosisz czy wygrałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIE!!! myślałam że zgadne pierwsza!!!

      ponieważ jestem na 100% pewna że to ghouls night out. Aleksa robi podpisy z najnowszymi seriami np.color me creapy i 13 wishes więc brakowało mi tylko ghouls night out
      (ale mam nadzieje że Aleksa ci tego nie uzna MalutkaSkelita bo podałaś dwie serie buahahaha!!!)

      mój gmail spectra.voncerber@gmail.com

      PS.nie chce być nieuprzejma po prostu udaje czarny charakter

      Usuń
  21. gdzie mój kom no to moja obstawienie to let's dance ghoul friends
    mój imel nie mam gmail to kama123koma@interia.pl


    podpisk
    wasza Lady

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stawiam na Dance class :-)

    Lidiaburx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dot Dead Gorgeous
    FG

    OdpowiedzUsuń
  24. C. Dot Dead Gorgeous

    nikolka14@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawn Of The Dance, wznowienie serii cZyli A

    mila1126@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. sory za dwa emeila ale jeden jest mój drugi siotry a przedtem nie była pewn czy dobrze podałam bo kom czeka na zatwierdzenie


    Wasza lady

    OdpowiedzUsuń
  27. DDG wznowienie seri
    paulaluci@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. A) Dawn of The Dance

    MonsterHighNikola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla czego książka Clawdeen żyje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)