sobota, 9 marca 2013

Już w sklepie za granicą!

Pamiętacie Cleo i Lagoonę z serii Scaris? Możemy już je dostać za granicą!
Oto mały dowodzik:

http://2.bp.blogspot.com/-fkKIEwBqE3k/UTt1sYQ1D-I/AAAAAAAAG2k/_YD5qdOGaEQ/s1600/IMG_7301+copia.jpg
Nie zapominajmy o tym,że zazwyczaj następny przystanek - Polska! Nie zdziwiłabym się, jakbym w najbliższym czasie zobaczyła je w sklepach :) Martwię się trochę o ich cenę, w prawdzie nie zamierzam ich kupować,ale 39,99 (chyba) euro, w przełożeniu na ,,nasze'' daje około 160 zł i myślę,że tak tanio na pewno nie będzie :C W tym przypadku nie mogę obstawiać,że tyle będzie. Myślę,że na pewno poniżej 200 zł nie będzie :(

Jak myślicie, ile będą kosztować? Chcecie je kupić? Podobają wam się?


20 komentarzy:

  1. Trochę to dziwne że mają tam buty...


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne są ale ich nie kupię bo już mam inną lalkę Lagoony...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karwasz twarz!!! Przecież pisałam,że są do kupienia na Allegro! I to chyba conajmniej z dziesięć egzemplarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się dziwię po co one są razem sprzedawane lagoona to potwór morski nie znoszący suchoty a cleo to egipska mumia która wręcz sama jest mega wysuszona !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. One są super! :D
    Chce je koniecznie.
    Teraz będzie brakować mi tylko Frankie do głównej 5-tki.
    Lagoona ma babcinne tak troszkę ubranie, ale to nieszkodzi. Kupię jej fashionpacka i zmienię fryzurę. Ale Cleo zostanie taka, bo to najładniejsza Cleo jaka kiedykolwiek wyszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym dałą cleo nie z lagooną ale z deuncem albo sama chyba kupię se na allegro juz są bo sprawdzałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ,że są już za granicą. I to już od dawna,bo są na Allegro

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, ładne.... ale ich nie kupię bo po :
    1. Mam już Cleo
    2. Za drogie
    3. Bardziej podoba mi się Lagoona
    4. Szukam tylko Lagoony.

    Ale poza tym fajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam kupić ten zestaw że względu na Cleo, ale jestem kompletnie spłukana, a muszę uzbierać pieniądze na GMHT z Toralei, więc tą Cleo chyba sobie odpuszczę ;( WM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się te lalki i nie zamierzam ich kupić.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie podobają się te lalki i nie zamierzam ich kupować.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie tyle nie będą kosztować,bo Skelita w smyku kosztuje 170zł:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smyk nie jest miarodajnym sklepem, bo oni praktycznie liczą sobie o połowę drożej niż inne sklepy - ta sama Skelita kosztuje w Leclercu 99zł. (A jak trafisz na promocję to nawet taniej)

      Usuń
    2. Tyle ze u mnie nie ma tego sklepu:'(

      Usuń
    3. U mnie też niestety nie ma :( Ale... może będzie jak zbudują u mnie galerię :D

      Usuń
  14. Ten zestaw jest już na allegro C:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)