środa, 6 marca 2013

Wyniki edycji 2 konkursu ,,Base Revolution'' !

Witajcie upiory!
Na początku BR dałam wam bardzo trudną base do przerobienia, tym razem dałam stosunkowo prostą, a poziom wystrzelił w górę jak strzała! Dostałam od was ponad 30 prac! Było mi bardzo ciężko wybrać najlepsze, bo wiele mi się podobało. Tym razem nie obejdzie się bez remisów, jak w poprzedniej edycji, mamy remis na 1,2 i 3 miejscu! Oprócz tego przyznałam 2 osobą wyróżnienia. Wiem,że czekacie ja te wyniki, nie będę was już dręczyć moją gadaniną ;P
Proszę oto wyniki!:
Pierwsze miejsce:
Jak widzicie Zuzik96 ma szczęście, 2 raz zwyciężyła. 
To jeszcze nie koniec! Do tego te upiorki otrzymują dyplomy!:

Drugie miejsce:
I tak jak w przypadku pierwszego miejsca,dyplomy:


Oraz trzecie miejsce:
Oraz dyplomy:

Ale to nie wszystko! Na początku postu wspomniałam o dwóch wyróżnieniach!:
I małe dyplomiki również i wam się należą ;):



I tutaj wszystkie prace,które dostałam:
Jak sami widzicie, z dwóch małych rzędów (1 edycja ) zrobiły się aż 3 wielkie!
Mimo wszystko gratuluję wszystkim,którzy wzięli udział w konkursie, a tym co nic nie zdobyli - dorzucam jeszcze gratulacje odwagi wzięcia udziału oraz również talentu oraz gorące ,,Kiedyś się uda'' :)

Podobał wam się konkurs? Wzięliście udział? Zajęliście jakieś miejsce? Chcecie 3 edycję?


69 komentarzy:

  1. tak ja chce 3 edycje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za pierwsze miejsce, nie spodziewałam się:* I tak, oczywiście chcemy trzecią edycję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie brałam wcześniej udziału, ale bardzo chciałabym wziąć w trzeciej edycji :)
    Gwen339

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne prace! Lorrka śliczna OC :D

    Zozolek9 ( nie chc mi się zalogować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu muszę się zgodzić. Każdy się postarał. Gratki zwycięzcom.

      Usuń
  5. Szkoda że sie nie udało :( Ale oczywiście.......Chcę trzecią EDYCJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Plis o 3 edycje!
    PLIS,PLIS,PLIS!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Jakie piękne prace, teraz nie ma mowy żebym zajęła 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wyróżnienie!Jupi!A reszcie zwycięzcom Gratulacje, a tym, którzy niestety nie zdobyli żadnego miejsca na przyszły raz się uda!I tak chcę 3 edycije!

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca zuzik96 nie wyglada narobiona w paincie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że nie wygląda,ale jest jednak.

      Usuń
    2. Na serio rysowałam na paincie. To nie jest ściema mam ją na deviantart nik Zuzella96 tam widać że paintowa. :D
      =^.^=

      Usuń
  10. łął... szczęka mi opadła jak zobaczyłam prace Lorraine ślicznie, ja tak nie potrafię, ale praca zuzik też jest super
    FG

    OdpowiedzUsuń
  11. moja to ta kotołaczka ostatnia w pierwszym rzędzie!!!!
    dzięki Aleksa!!
    Avril

    OdpowiedzUsuń
  12. OSZUSTWO! WIDAC NA KILOMETR, ZE TO W PAICIE NIE ROBIONE. !!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby które? -,-

      Usuń
    2. Tych co wygrały. TO WIDAĆ!

      Usuń
    3. No przepraszam bardzo, ale obrażasz mnie, sugerując, że to coś co zrobiłam zostało zrobione w innym programie:/ Aleksa musi najpierw ''skleić'' te zdjęcia, a zapisuje pewnie w .jpeg, i dlatego wokół robią się takie dziwne plamki, przez co wygląda, jakby to było robione w innym programie. Gdyby zapisywała w .png wszystko byłoby na swoim miejscu, ale i tak nie robi to wielkiej różnicy:/

      Usuń
    4. Właściwie zawsze sprawdzam, czy mnie nie oszukano. Myślicie,że się nie znam na tym? Po prostu dziewczyny mają świetną technikę cieniowania -.- I tak macie dobrze bo KAŻDĄ pracę pokazuję, i tak obrabiam i są te plamki bo po prostu dostaje rospikselowane czasem i im trochę tło przycinam.

      Usuń
    5. http://zuzella96.deviantart.com/gallery/
      MOJE RYSUNKI DLA NIEDOWIARKÓW =^.^= ♥~ są nawet na FB na profilu Fanki Monster High Zapraszam do bycia moimi znajomymi na tym profilu :D

      Zuzella96

      Usuń
  13. Och :( Wysłałam chyba prace po terminie , ponieważ jej tu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja widze tutaj takie 3 w paincie nie robione !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Praca Zuzika nie była robiona w paincie przecież to widać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WŁAŚNIE! WIDAĆ! ONA OSZUKUJE. TO NIE JEST ROBIONE W PAINCIE! PRZYNAJMNIEJ TY ROZUMIESZ.

      Usuń
    2. ONA JEST ROBIONA W PAINCIE!!! Sprawdzałam ją wiele razy - jest robiona! Ma po prostu DOSKONAŁĄ technikę cieniowania. JEŚLI KTOŚ NIE UMIE PRZEGRYWAĆ NIECH ALBO SIĘ NAUCZY,ALBO NIECH NIE BIERZE UDZIAŁU W KONKURSACH!!! Zostawcie ocenę nam, bo to po pierwsze NIE wy oceniacie, okey?!

      Usuń
    3. Skoro nie wierzycie mi że to rysowałam to spróbuję nagrać jak rysuję i wrzucę na YT =^.^= Zuzella96

      Usuń
  16. hej ja wysłałam w dniu ogłoszenia konkursu i mnie nie ma !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać nie doszło :C Albo napisałam że załącznik się nie wyświetla, pisałam tak z 5 osobom bo był problem z załącznikami ;(

      Usuń
  17. A O CO CHODZI Z GHOULS NIGHT OUT ? CO TO JEST ? POWIECIE MI ?

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuzik96, mogłabyś mi przesłać swoją pracę na mail'a, proszę. Chcę udowodnić tym anonimkom, które myślą, że nie robiłaś w paint'cie. E-mail - my-monsterhigh-lt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca Zuzik96 JEST ZROBIONA w Paintcie. Popatrzcie sobie tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=_2x2hFZylnk&playnext=1&list=PL2864602B8F83FD22&feature=results_main
    Malowane podobną techniką. W PAINTCIE.

    OdpowiedzUsuń
  20. NIE JEST Z PAINTA. WIDAĆ!!!!!1 OSZUSTWO, PO CO ROBICIE KONKURSY SKORO I TAK ŁAMIECIE ZASADY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek: Osoba wyżej to osoba, która przegrała w konkursie i chcę się zemścić za swój głupi i mało inteligentny sposób.

      Usuń
    2. Prawda.


      agis213

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=_2x2hFZylnk&playnext=1&list=PL2864602B8F83FD22&feature=results_main <--- zobacz sobie ten link -.- Też im powiesz,że to nie paint bo ZA ładne?! I my nie łamiemy zasad, ktoś tu po prostu nie umie przegrywać!

      Usuń
  21. Mój art jest na samym dole, ósmy od lewej ;D Powiększona wygląda trochę lepiej. Te prace które zostały nadesłane teraz dały mi inspirację, i naturalie będę próbować swoich sił by wygrać w jakiejś innej serii, np. "Base Revolution 3". Pozdrawiam gorąco ;)
    (Nie chcę mi się na konto logować ;D)
    Viks

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie dzięki za 2 miejsce! To była moja pierwsza OC, więc nie spodziewałam się.
    Będzie 3 edycja?
    Mavia

    OdpowiedzUsuń
  23. Grati zwyciezcom praca LORRAINE JEST TAKA CUDNA ŻE SZOK 30 MINUT SIĘ NA NIĄ GAPIŁAM.....JEST CUDOWNA ;P


    PRACE SĄ ROBIONE W PAINCIE....... ZAZDROSZCZĘ TALENTU....

    OdpowiedzUsuń
  24. Zróbcie ,,Base revolution 3"
    PS:super praca Lorr

    OdpowiedzUsuń
  25. Lorrka,wyraźnie widzę tu włosy Legolasa :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zrobiłaś te włosy Lorraine?

    OdpowiedzUsuń
  27. Lorr, a czy byś mogła wstawić na bloga filmik jak rysujesz swoją postać w paincie?Che udowodnić anonimkom, że masz talent.I jakbyś mogła filmik Mavi też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie skamerowałam tego, jak rysowałam pracę, a mało prawdopodobne, że będę robiła następną, bo obecnie robię postacie na dyplomy z ,,Travels In Time"

      Usuń
  28. Jak zapisywać sceny z filmików na YT? Chodzi mi o to,że jak jest scena np. z Toralei,to jak ją zapisać w "Moich Obrazach"? Proszę o odpowiedź,piszę książkę MH i potrzebne mi zdjęcie jednej postaci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wystarczy wpisać Toralei w Google.

      Usuń
    2. Ale ja o tym wiem. Tylko że w straszyceum jest taki różowy kot czy tam tygrys i jego zdjęcie by się dla mnie przydało. Szukałam w Google i nie ma nigdzie jego zdjęcia. A Lorraine Tores np. zapisywała zdjęcia ze strony #VideoTop.

      Usuń
  29. Gratuluję zwycięzcom!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje. Może w 3 edycji daj samodzielnie do wybrania base było by ciekawiej i może więcej czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje. moglibyśmy w 3 edycji sami wybrać sobie base takie jakie chcemy?

      Usuń
    2. Wtedy byłoby trochę niezbyt - wybierzecie np. niedogodną mi i będzie kiszka :C Albo za duży format - również klapa :C Więc najwyżej mogę dać w 3 edycji (coś specjalnego ;)) 2 do wyboru :/

      Usuń
    3. zrób 3 edycje JAK NAJSZYBCIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  31. Na Allegro są już nawet Cleo i Lagoona SCOF!!!
    Może niedługo doczekamy się Toralei Power Ghouls i Rossa z Abbey!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest już nowy odcinek MH. W wyszukiwarce YT wpisz MONSTER HIGH ODCINEK 40. Zjedź w dół i będzie tytuł WŚCIEKŁE DUCHY.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. daj do wybrania base rochelle:) PLISSSSSSSSSSSSSS!

    OdpowiedzUsuń
  35. chcemy 3 edycje...plliiiisssss

    OdpowiedzUsuń
  36. Praca stworzona przez Clawdeen.High. jest PRAWIE CAŁKOWICIE przerysowana z tutorialu na DA (DeviantArt) ! Tylko jej postać ma inne buty i nie ma skrzydeł! Dowód? : http://marianasmasterpiece.deviantart.com/art/Monster-High-OC-Tutorial-267391912

    OdpowiedzUsuń
  37. znowu nie fair ocenione -,-

    OdpowiedzUsuń
  38. To powiem w krótkim podsumowaniu sytuacji : MASZ PECHA.
    Wiesz,jeśli nie umiesz przegrywać to mam małą radę,byś nie brał/a udziału w konkursach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)