piątek, 29 marca 2013

Nowy numer

Dzisiaj do sprzedaży wszedł kolejny numer Magazynu. Okładka prezentuje się tak:

W bieżącym numerze:
  • Upiorni uczniowie: Venus McFlytrap
  • Historie z dreszczykiem: mroczna drużyna 
  • Ostatni ryk mody: wiosna jak Księżyc - w pełni! 
  • Strasznie fajny pamiętnik: świat Venus 
  • Potworny test: w imię przyjaźni 
  • Monstrualna rozrywka 
Następny numer pojawi się 26 kwietnia, czyli w sumie trochę wcześniej niż zwykle. Zawsze nowe numery pojawiały się mniej więcej w dniach 28-31.


~Lorraine Torres

17 komentarzy:

  1. super ja mam ten magazyn.
    Następny będzie z Lagooną i wisiorkiem z lagooną
    i w tym jeszcze był taki fajny plakat z lagooną a ty masz ten magazyn?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zakupiłam, i mam wreszcie co rysować :D poniewarz mam fobię na punkcie rysowania postaci =^.^=

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam raczej kupię :P Szkoda tylko,że strasznie cienka ta gazeta :C Parę stron -.-''

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Gryzioł ma w brzuchu muchę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko raz kupiłam gazetkę mh a potem nie miałam ochoty kupować następnego numeru bo się zawiodłam na tamtej... Myślałam o czymś fajniejszym...

    OdpowiedzUsuń
  6. musze miec <33

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajnie przypomiałyście mi o tym .. Bo ja jak zwykle zapomniałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne a kto to wenus ? w jakim odciku ona jest ?

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA!!!! Już w Maju film scaris po POLSKU!!!!! oto dowód! http://img96.imageshack.us/img96/5377/beztytuumtd.png (to mój screen , z NK ) :D Cudownie nie? Już nie mogę się doczekać!

    Pozdro Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta gazetka zrobiła się dziecinna prezenty od niedawna są do bani nie ma tam żadnych nowinek no więc po co kupować ?? 10 zł za ile 20-25 stron pisma zawiodłam się na niej

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki prezent w następnym numerze??

    OdpowiedzUsuń
  12. Bravo jest grubsze i tanisze,a lepsze dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jusz to mam ale suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper PREZENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)