sobota, 9 marca 2013

Album Monster High za granicą

Wiadomo, że Polska nie jest jedynym krajem, jaki posiada w sprzedaży album Monster High. Dla przykładu weźmy Portugalię, Ich album z naklejkami jest praktycznie identyczny, zobaczcie:

 Niby album jest taki sam, ale jednak za granicą zawsze muszę być jakieś dodatkowe ''bajery''. W tym przypadku jest nim:
 Tak, wiem, jest to mało ''nowinkowe''. Dawno nie pisałam postów (praktycznie brak nowości) i chciałam jakkolwiek to nadrobić. Dodatkowo przegląd albumu (zbędny, ale może ktoś będzie chciał zobaczyć):
 
Jak myślicie, czy to tylko błąd, że polski album wygląda inaczej? Który album wolelibyście?


~Lorraine Torres

14 komentarzy:

  1. Ja mam ten album i mówie ,że lepszy jest Polski!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://th06.deviantart.net/fs71/200H/i/2011/230/0/4/gina_wishes_by_marymh96-d46zm2c.png
    mam nowe zdjęcie powiązane z MH, tylko nie wiem jak powiększyć (link u góry). Może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się nie przyda, to zwykła OC z basy Spectry :(

      Usuń
  3. Lor a kiedy będą wyniki konkursu "Travels in time"?


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  4. no ta gazeta fajna ale mam ten album

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja nie wyrażam się dostatecznie jasno?! ZERO SPAMU!!! TO NIE MIEJSCE NA WASZE OGŁOSZENIA!!!

      Usuń
    2. To jest już wkurzające!!!!!!!!!!!!! -,-


      agis213

      Usuń
    3. Dobrze Lorr! Tak trzymaj!!! I włącz jeszcze prawa autorskie!

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)