wtorek, 5 marca 2013

Nowe lalki!

Hej straszyciele!
Mam dla was super nowinkę!
Mam dokładniejsze zajęci Ghouls Night Out (zdjęcie najnowszych lalek z tej serii),
nowości z serii Dance Class, dwupack Music Festiwal i wiele innych!
Nie przedłużając oczekiwane zdjęcia:
Ghouls Night Out:

Jak dla mnie w tej serii podoba najbardziej mi się Clawdeen, oczarowała mnie doszczętnie!
Reszta lalek również jest ładna,ale niezbyt podoba mi się tu Venus. Czy tylko mi się wydaje,że ma dziwne oczy? Poza tym fryzurka również nie trafiła w mój gust.
Dance Class:
 
Nareszcie doczekałam się Rochelle! Wyszła tu  cudownie,a jej butki to istna słodycz, bardzo mi się podoba.
Oprócz tego mamy tutaj jeszcze Gila. Uważam,że to dobry pomysł,żeby dodać jego drugą lalkę,ale w serii tanecznej? Trochę mi się to nie klei. Są jednak chłopacy tańczący w balecie...
2pack Music Festiwal: 

Pojawiła się możliwość kupienia Clawda i Draculaury w drugim 2packu!
Mnie jednak się nie podoba za bardzo, Draculaura owszem jest ładna,ale Clawd nie jest za piękny tutaj.
Wykonany chyba w wielkim pośpiechu - wygląda jak w piżamie na moje -.- A widząc jego ,,fryz'' nasuwa mi się pytanie - co on ma na głowie?!
?:
 
Tutaj przy tej serii postawiłam znak ,,?''. Nie mam pojęcia jak ona się nazywa, widzę ją pierwszy raz.
Występuje tu Deena i ... Scarah? Jeśli to ona (nie jestem pewna) to trochę dziwnie ją zrobili, przypomina mi te składanki z C-A-M. Jeśli chodzi o ciuszki - są bardzo ładne,ale .. kolejny raz przemalowane :C
Torba Clawdeen jest tylko przemalowana na zółto:

  
A torebka drugiej postaci to przemalowana torba Frankie Basic:
  
... - To tylko 2 przykłady,ale ja tu znalazłam trochę więcej.
Trochę mnie już to denerwuje. Zamiast wymyślić jakieś inne fasony itd. - oni odgrzewają ,,stare resztki'' i przemalowują = Bum! Nowe buty!
Taką logiką mnie rozczarowują :(

Co myślicie o nowych lalkach? Podobają wam się? Która najbardziej? A która najmniej?





39 komentarzy:

  1. Na Disney Channel leciała reklama filmu Uporki Rządzą i Różnie kulturowe kłow i futer a mają być one w sobotę i niedzielę o 11.00 na tym właśnie kanale

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy podasz wyniki konkursu??? Plis nie moge się doczekać!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej Ghoulia ma te same (nawet nie przemalowane)buty z serii Dot dead gorgeous.




    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no! O lol,nawet się nie postarali -,- Beznadzieja!

      Usuń
  4. Buty rochelle w serii DC są ściągnięte z jakiejś wersji lali nawet ich nie przemalowali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są podobne do SCOF.



      agis213

      Usuń
    2. No co ty, buty Rochelle w wersji tanecznej wcale nie są podobne do jej butów w serii SCOF! Wiem, bo sama mam jej lalkę ;/

      Usuń
  5. Ten ostatni obrazek gdzie jest Clawdeen i ktoś to ten ktoś to napewno Scarah do na dole gdzie są napisy pisze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że robią więcej chłopców . Jest ich za mało. Kupiła bym pięciopak, ale mam już Operettę SKRM oraz Rochelle i Robeccę Basic

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie sweet jest Clawdeen MF i Sarah (czy jakoś tak to się pisze... A i w tym ostatnim to jest Sarah) Sarah jest bardzo ładna w tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdopodobnie jest to seria I ♥ Fashion.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co za lalka jest na ostatnim zdjęciu :o Raczej nie zamierzam kupować tych lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest Scarah...(no ostatnim zdjęciu)

      Usuń
  10. Ale nie wiem czy zauważyłaś, że lalki z dwóch pierwszych zdjęć będą sprzedawane w dwu i cztero paku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie... Z GNO żadna lalka nie podoba mi się (oprócz Rochelle) na tyle, by kupować ją w dwupaku... Z serii tanecznej chcę kupić samą Rochelle... Nie wiem, co im się porobiło z tymi dwu- i cztero- pakami ;/ WM

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. WM:
      Raczej napewno, bo na zdjęciach pod lalkami tak pisze :/

      Usuń
    4. Beznadziejnie... D; Nie chcę kupować całego cztero- albo dwu- paku ze względu na jedną lalkę ;( Potem niepotrzebnych nie umiałabym sprzedać na Allegro...
      Ale przecież były tu pokazywane zdjęcia Rochelle z GNO w pudełku, osobno! WM

      Usuń
  11. Są fajne, ja kupiłabym Venus McFlytrap Ghouls Night Out i ona podoba mi się najbardziej, a najmniej Clawd Wolf Music Festiwal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę, że będzie kolejna Rochelle, tym razem w serii tanecznej! Jest urocza, muszę ją mieć! Z pierwszego zdjęcia oczarowała mnie też Rochelle (jakżeby inaczej ;)). W sumie... W czym by nie była, to zawsze pozostanie moją ulubioną postacią z MH, dlatego postanowiłam sobie, że będę mieć wszystkie jej lalki.
    Co do Venus z GNO. Faktycznie, oczy ma dziwne. Gdyby nie to, już szykowałabym na nią portfel, jak na pozostałe dwie Rochelki :D WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądam się tej Venus z bliska... Coraz bardziej mi się podoba! Nie mam takiej lalki w swojej kolekcji, McFlytrap nie przypadła od razu mi do gustu, od kiedy wyszła w Basic... Ale z tej serii wyszła genialnie! Ten strój, włosy... Mam na nią dużą chrapkę, ale te jej oczy... Koszmarne są. Reszta (oprócz jej twarzy) jest nieziemska (oczywiście, żadna lalka nie przebije Rochelle)! Mam nadzieję, że wygląd oczu Venus to tylko jekieś "złudzenie optyczne", bo bardzo liczę na jej lalkę... WM

      Usuń
  13. mi się pobają le lalki jak rochelle jest nawet clawdeen ,gil fajne ze jest jego lalka w dance class :) i Aleksa ma racje to oczy venus są jakieś dziwne :/ a reszta lalek mogą być ale naj mi się podoba rochelle w dance class :P

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne nawet te lalki, tylko nie rozumiem czemu zaraz 5 pack jak nawet nie sprzedają oddzielnie, macie racje Venus ma dziwne oczy i ta Scarah jest nawet ładna, bo z tych wszystkich dziewczyn ja i moja siostra nie mamy tylko Operetty i Scarhy czy jak tam sie to odmienia
    FG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się najbardziej podoba Clawdeen Wolf z Ghouls Night Out,Rochelle Goyle z Dance Class,Draculaura i Clawd Wolf z Music Festival i Scarah z tej serii na ostatnim zdjęciu.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy wyniki Konkursu???????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksa już mówiła, że pewnie jutro. Ludzie, dajcie jej się zdecydować. Konkurs skończył się dwie i pół godziny temu -,-

      Usuń
    2. Ja już mam wszystko wybrane, dyplomy zrobione,ale wyniki jutro będą. Nie mam już siły teraz napisać -,-
      Poza tym: Patrz komentarz na samym początku - odpowiadałam JUTRO.

      Usuń
    3. Sorka nie zobaczyłam tamtego komentarza.

      Usuń
  18. mi podoba się clawdeen GNO,ale venus nie,bo ma te dziwne oczy i fryzura też nie jest ładna :\ .szkoda że Clawdeen GNO nie można kupić normalnie.rochelle DC jest bardzo ładna,a Gil też jest ok ;) clawd i draculaura z serii music festival też są ładni,a scaras i clawdeen......?nie za bardzo.

    PS
    na jakiej stronie znalazłaś te fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym zdradzić źródło. Prosiłam by nie zadawać takich pytań.

      Usuń
  19. Ja mam Cloda i Draculore w 1 dwupaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się Clawda i Draculaure tak nawiasem :P
      Ja również mam ich w wersji School's out

      Usuń
  20. Ostatnio przeszukując internet w poszukiwaniu jakiś fajnych zdjęć z MH natknęłam się na grupowe zdjęcie wszystkich upiorów na imprezie z okazji 1600 urodzin Draculaury. Zauważyłam, że Cleo nosi praktycznie taką samą sukienkę i taką samą fryzurę w jakiej jest w wersji Ghouls Rule!

    link: http://stuffpoint.com/monster-high/image/189137-monster-high-draculaura-sweet-1600.jpg

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało się grafikom robić, podobnie jak teraz. Mogliby mnie dopuścić, już ja mam pomysły:P

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)