czwartek, 21 marca 2013

Nowe lalki Dead Tired!

Są już nowe lalki w piżamkach :)
W Dead Tired 3 występują Robbeca,Spectra i Lagoona.
http://1.bp.blogspot.com/-BWt3U0OdR2I/UUsApoOixzI/AAAAAAAAcYk/IobylFJixXc/s1600/531741_588856234459235_173254605_n.jpg
Jak dla mnie są cudowne! Najbardziej chyba spodobała mi się Robbeca.
Mamy jak już mówiłam, mamy tu:
-Robbece,która jest uczesana w kitkę i ma falbaniastą,niebieską piżamę oraz maskę do spania w ,,robocim'' motywie. Dodatkowo ma przy sobie gramofon. Oczarowała mnie w każdym stopniu!
-Spectre,której możemy dokupić łóżko. Duszka ma świetne,prześwitujące kapcie, ciemnofioletową maskę do spania i koszulę nocną. Vondergeist podoba mi się równie bardzo co Robbeca,ale jednak piżamka,zamiast na duchową, przypomina mi bardziej postrzępioną suknię księżniczki. Muszę pochwalić projektantów tych lalek, ponieważ jasny makijaż sprawia,że jej buzia różni się od reszty lalek Spectry i jednocześnie - upiornie duszce jest w jasnofioletowej szmince!
-Lagoonę,którą wreszcie możemy kupić bez hydrostacji. Blue wyszła tutaj bardzo ładnie,ale tak jakoś zwyczajnie, kolejny raz widzę ją w prostych włosach,które są dla mnie jak najbardziej na +. Ma na sobie  niebiesko-czarną piżamę z różowymi ściągaczami i czaszką. Ma dołączony jakiś napój.

Tak jak wspominałam na początku - bardzo mi się podobają!

Co wy o nich sądzicie? Która najbardziej się wam spodobała? Dlaczego?

 

37 komentarzy:

  1. Mi podobają się wszystkie lalki z serii ;) jest to chyba jak do tej pory najlepsza wersja pidżamek ;D
    Robbeca wyszła świetnie pod każdym względem z wyjątkiem włosów, proste, moim zdaniem, jej nie pasują ;/
    Spectra - wyszła super. Ale lepiej by było gdyby lalka nie miała falbanek przy ramiączkach. Bardziej by wtedy wyglądała na koszulę niż sukienkę.
    Lagoona - podoba mi się, ale jej pidżama bardziej przypomina mi strój na studencka imprezę a'la American pie niż strój do spania. Mimo to jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze mieć spectre mam juz 4 spectry, tato ma mi kupić piatą a ja chce tą czyli szóstą

    co do robbecci i lagoony to są OK ale robecca jak dla mnie zle wygląda w prostych włosach a lagoona ma taki inny strój(troche mi niepasują te spodenki)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojim zdaniem Mattel poszedł szybko z produkcją nowych serii :-)
    Rebecca najcudowniejsza ! Potem Spectra a Lagona wygląda jakoś... inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale na okładce nowej książki Rebecca ma inną piżame niż tu! O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. robecca ma megustyczne papcie, wyborną maskę i fajną fryzurę. Już się na nią szykuję:}
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie dla mnie są śliczne!!!!Spectra ma fajne przeźroczyste kapcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podobają. Jokoś nie lubię DT :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę wszystkie!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  9. Robecca- istne cudo! Lagoona, fajne ma włoski gorzej z ciuchami, noi makijaż bardzo banalny. Spectra wygląda babcino w tej koszuli nocnej, ale makijaż jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. robecca piękna i spectra ale nie wiem po co lagoona skoro jest juz dead tired?? ale tez jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Lagoona była z hydrostacją i nie każdego było stać chyba :/ Tak samo zrobili z Deeną - Ma wersje z łóżkiem i bez DT.

      Usuń
    2. Kto to Deena ???

      Usuń
    3. Może i racja, ale w takim razie co z Draculaurą ;/ Ona miała dwie lalki z tej serii i żadna z nich nie była z jej trumna. Może projektanci pokłócili się o swoje wyobrażenia ich piżamek i tak powstały kolejne lalki;/ Ale w sumie dzięki temu mamy wybór, która z nich jest ładniejsza i sami możemy ocenić, która piżamka nam się bardziej podoba no i ja kupić

      Usuń
    4. Anonimowy Deena to nie kto inny jak Clawdeen ;)

      Usuń
    5. Razjel ma rację :P Deena to skrót od Clawdeen. (odejmij sobie Claw na początku)
      Właśnie nie wiem dlaczego są 2 Lale o.o Może chcieli do kompletu? XD Bo coś tak po 3 teraz wypuszczają, zauważyliście?
      DT2,DT3,MF (na początku bo teraz doszedł Clawd z Draculaurą) i CTC (13 życzeń) główne - też 3 o.o

      Usuń
    6. Aleksa nie zapominaj o Ghoul's Night Out - na początku też były trzy o.o No oni chyba maja jakąś fazę na te trójki. Podobnie jak na łazienki i kawiarnie/bary. A przecież by mogli jeszcze zrobić łóżka dla Cleo i Ghoulii, która nie ma żadnych akcesorii poza skuterem:/ a Cleo ma tylko toaletkę Clawdeen łóżko. + stawiam, że w następnej wersji DT będzie Opereta, Howleen, Rochell lub Venus

      Usuń
  11. Tak samo z trumną Lali. Wszystkie są cudne, Robecca wyszła ślicznie, Blue też, a Spectra ma piękny makijaż, piżamka też upiorna, a kapcie są słodkie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo było z trumną Lali. Poza tym - seria jest zabójcza, wszystkie są straszliwie słodkie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwaga!Ona macie link;http://nefidenile.pinger.pl/ kopiuje od was zdjęcia i nawet wasze opinie!

    Monstereczka12


    Smutno mi z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za info, i mi również jest przykro z tego powodu. Aleksa tak się napracowała przy tych wpisach:(

      Usuń
    2. Będę was informować :)


      Monstereczka12

      Usuń
    3. To zwykły brak poszanowania mojej pracy -.- Powtarzam - jak komuś się nie chce pisać swoich wpisów to po kiego zakłada bloga?!

      Usuń
    4. Właśnie!
      To ja Monstereczka12

      Usuń
  14. Spectra jest cudowna !!! Już grzeję na nią moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałabym, gdyby Rochelle wydali w serii DT. :/ Ta odsłona jest akurat udana, najbardziej podoba mi się Robbeca, ale mimo wszystko nie zamierzam jej kupować, bo nie przepadam za robotami. Ale jej lalka jest owszem, niezła :D Prawdziwa WM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czekam na Rochelle Read tired :-) Mam nadzieje że zrobia dead tired 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie żebym się czepiapła ale makijaż Robecci jest mdły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej chce mieć Lagoonę i Spectrę. A dlaczego? Bo są ładne
    Lola Bominable(nie chce mi sie logować)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm.. Według mnie powinni zrobić z DT Robecce, Rochelle i Venus ze względu za premierę nowej książki (na okładce są wszystkie trzy w piżamach). Ale Lagoona i Spctra są też upiorystyczne <3

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mojej kolekcji na pewno trafi Robecca co Lagoona ma takiego różowego przy kapciach

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardziej podoba się Robeka, co Laguna ma przy kapciach to jest takie różowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie bardziej podoba się Robeka, co Laguna ma przy kapciach to jest takie różowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej z tej serii podoba się Lagoona Blue,ponieważ ma fajny kubek :D Żartuję,podoba mi się,bo według mnie wyszła najlepiej w tej serii.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem najlepsza jest Robecca.A najgorsza Spectra,ponieważ ma taką piżamkę jak od Barbie ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. czy jest lalka rochelle i łóżko
    i czy jest łóżko robeccy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)