niedziela, 10 marca 2013

Scaris na DVD!!!


Znalazłam okładkę filmu Scaris! Pewnie już niedługo wejdzie do sklepów, na razie jest to okładka bodajże
 hiszpańska (napisy w tym języku na to wskazują) :



Bardzo czekam, aż będzie po polsku! Gdy wejdzie do sprzedaży w naszym języku od razu pędzę kupić! Okładka jest śliczna,ale jednak wolałabym by była tu też Skelita i Jinafire :/

Co myślicie o okładce? Podoba wam się? Macie zamiar kupić ten film?


EDIT od Lorraine:
Znalazłam jeszcze jedno, jaśniejsze zdjęcie:
(nie było sensu dodawać drugi raz praktycznie tego samego, więc dodałam do posta Aleksy:))

EDIT 2 od Aleksy:

W Hiszpanii podobno pojawiła się reklama polecająca lalki i to DVD!!!


Wycinek ,,A la venta al 17 de abril'' znaczy,że  w Hiszpanii będą mogli kupić to DVD już 17 kwietnia! :(
My pewnie dopiero w maju się doczekamy obstawiam ;C

26 komentarzy:

  1. Super! Nie mogę się doczekać
    !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Już nie mogę się doczekać! Tylko szkoda, że w tych filmach jest tak mało Operetty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bez sensu, ja tylko takie ciemne znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić ten film i podoba mi się jego okładka.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu jest moderacja ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie do Aleksy lub Lorr, czy możecie zrobić na blogu coś w stylu porad OC?Będzie to polegać na tym, że wy dodajecie jakieś wskazówki jak np.zrobić włosy swojej oc w paincie itp.
    $Wasza Fanka$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w paint'cie to od razu mówię, że się za to nie wezmę. A jeśli chodzi o Aleksę to nie wiem.

      Usuń
    2. http://my-monsterhigh.blogspot.com/2012/12/chcecie-aby-wasza-oc-wygladaa-efektownie.html#comment-form Już kiedyś było takie coś u góry masz link do posta.


      agis213

      Usuń
    3. tak w paincie dzięki ;)
      $Wasza Fanka$

      Usuń
    4. http://my-monsterhigh.blogspot.com/2012/12/chcecie-aby-wasza-oc-wygladaa-efektownie.html

      Usuń
  7. nie dawno dodali odcinek MH po angielsku (ten ci był tylko w Polsce) http://www.youtube.com/watch?v=pQ2ELWZjprc





    ♥KeKe♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A w innym programie niż paint? Byłoby super... na przykład w gimpie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie XD Ja tam umiem robić w gimpie trochę,ale kombinuje przyznam się z kolorami jak je zmienić XD Ja praktycznie jadę na pobieraniu kolorów,rozsmarowywaniu,barwieniu i zaznaczaniu odręcznym XD E, ale i tak coś tam można fajnego zrobić ;) Taaa, wiem nie jestem dobra w gimpie ale mam go dopiero od ltuego,czy kiedy tam miałam ferie :/ Ehhh, chora jestem -.-
      C-u-d-o-w-n-i-e! -.-

      Usuń
  9. Mam pytanie , albo do Aleksy , albo do Lorr . Jak zrobiłyście to "Large Visitor Globe" ??? Bardzo mi się to podoba i jeśli to nie był by problem (jak mi wytłumaczycie :P ) też chciałabym wstawić na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ja niestety nie wiem :C Lorr to wstawiała.

      Usuń
  10. Hej czy mogłybyście mi powiedzieć jak się robi to Large Visitor Globe , bo bardzo mi się to podoba i jeśli to nie problem też chciałabym to mieć na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź odpowiedź do poprzedniego komentarza ;) Ja niestety nie mogę pomóc :C

      Usuń
    2. Ok dzięki , a mogłabyś przekazać to Lorr , bo ty masz chyba z nią lepsze kontakty (chodzi o to , że jak jej powiesz to może odpisze :)) ). Sorrki za dwa pytania takie same , ale po opublikowaniu 1 nie widziałam go tutaj więc napisałam 2 raz :P

      Usuń
    3. Trzeba wcisnąć revolver maps na dole mapki. Tam są jakieś button'y do wyboru, nie pamiętam który wybrałam, robiłam to dawno. Dalej trzeba było wybrać model, który chcecie, później wygenerowany kod, który powinien się gdzieś na stronie pokazać, wkleić w ogólny kod HTML bloga.

      Usuń
    4. Średnio rozumiem :P , ale i tak dzięki tobie Lorr wiem więcej . Jakoś sobię poradzę :) Thx

      Usuń
  11. Cały (razem z tym o dzienniku Clawdeen) film Scaris w dobrej jakości:
    http://www.youtube.com/watch?v=Dwd822d-HWo
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały film Scaris(z tym o dzienniku Clawdeen) w dobrej jakości:
    http://www.youtube.com/watch?v=Dwd822d-HWo
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)